Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb sinds kort weer een relatie met m'n ex-vriend. We lopen nu weer een paar maandjes met elkaar en ik voel me weer helemaal gelukkig"
"Iedereen in de rij voor sf"
"Sinds het weekend weer vrijgezel. Nu probeer ik Ivo te verleiden"
"Suntablet zei: Ivoos zei: Suntablet zei: ZORG DAT JE HAAR TELEFOONNUMMER OF MSN OF EENDER WAT HEBT. Klik om te vergroten... Fuck, ik wist dat ik iets vergeten was Klik om te vergroten... Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen. Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben Klik om te vergroten... Ivo weet er alles van!"
"Suntablet zei: Vanadesse zei: Suntablet zei: Je kan ermee lachen maar ik heb het eens meegemaakt. Kom je een fijn meisje tegen op een feestje, vergeet je door de alcohol e.d. haar nummer te vragen. Kan ook zijn omdat ik gewoon een vergeetachtig iemand ben Klik om te vergroten... Ivo weet er alles van! Klik om te vergroten... Ah, echt? YES, ik ben niet alleen Ik dacht dat zijn reactie ironisch bedoelt was Klik om te vergroten... Kut situaties altijd.. Je zit in de trein tegenover een jongen die zo mooi is en je zit wat te flirten, hij flirt terug en dan hoor je: "station almelo" en weet je dat je eruit moet en hij blijft zitten... Lelijke situaties altijd. :P"
"meisje20 zei: ^ Haha, ZO herkenbaar! Klik om te vergroten... Ja, iedereen kent die situaties wel.. gewoon fucked up.. Maar in Nederland bestaat er hyves, en opzich kan je daar redelijk ver mee komen. Niet in de 'ik kom iemand tegen en hij was weer weg' situaties, maar wel als je heel even hebt staan kletsen en je bent vergeten nummer/e-mail adres te vragen."
"acidboy zei: Of je eindigt alleen, gebeurt ook vaak zat. En dat hoeft helemaal geen probleem te zijn in my opinion. Klik om te vergroten... Maar liever niet natuurlijk."
"Ivoos zei: muziek Klik om te vergroten..."
"Hetro."
"Ik vind het commerciële onzin, maar toen ik dat zei tegen m'n vriend kreeg ik een pruillip. Toch maar even lekker gekookt en de kamer wat romantischer ingericht. Ik vind het wel leuker om zoiets te doen zonder dat het 14 februari is!"