Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hij ruilde me in, voor n meisje van 15.. (ik 23, hij 21..) 4 jaar samen geweest. Nog nooit zo hard gebroken. Nu 2 jaar geleden en mis m nog steeds. Ondanks alles wat hij heeft gedaan, kan ik het gevoel niet van me af zetten. Het heeft nog steeds effect op mn dagelijkse dingen. Blowen werkt niet meer.. Wat nu ? Grtz"
"Drientje zei: Het geeft niet, net wat ik al eerder schreef was ik erg scherp daar. Een seksrelatie is waarschijnlijk wat jij bedoelde. Klik om te vergroten... Dan weet ik even het verschil niet meer tussen een vrije relatie en alleen voor sex Lijkt mij hetzelfde.. Wat doe je anders dan nog meer met elkaar in een vrije relatie ? Of woon je dan samen en je accepteerd vreemdgaan met anderen? Grtz"
"Ollemann zei: Ik neem aan dat je zelf toch wel gemerkt zult hebben dat het nauwelijks effect heeft, en zo goor als de ziekte is. Niet meer doen dus, neem 'n lekker nakkie. Olle Klik om te vergroten... Dit is dan denk ik een kwestie van smaak Ikzelf vind het niet vies smaken en het effect minimaal, maar wel lekker. Gewoon in een pijpje is het lekkerst natuurlijk Grtz"