Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1-1,5g denk ik"
"Had gisteren wat pep gekocht, in pasta vorm. Was de eerste keer dat ik pasta had; en wist eigenlijk niet hoe dit meestal geconsumeerd wordt. Heb het gisteren zelf iig gehouden bij wat op m'n tong te doen en een klein bommetje te maken. Gezond is het mss niet, maar zeker wel effectief. Hoe gebruiken jullie je pasta en wat is volgens jullie de beste manier? en zegt pasta toevallig iets over de zuiverheid? (bvb hoger dan x% of lager dan y%) Ik vind er vrij weinig over terug..."
"Ja oké, ik wist dat ik hem kon laten drogen, maar had het gekocht vlak voor ik weg ging => kon hem moeilijk open op de toog in een bar leggen hé Hoelang duurt het trouwens ongeveer voor het goedje droog & snuifbaar is? toen ik het kocht vertelde die dealer me dat ik het best toen al kon laten drogen (was rond 20u denk ik)..."
"Heb zelf weinig ervaring met mdma, maar toch ff reageren. Ik heb het zelf ook al gehad dat ik (door het te wegen) een hééél klein beetje aan m'n vinger had. Amper op te merken eigenlijk. Vlug vinger eventjes op m'n tong gelegd om de smaak wat te leren kennen van kristallen, en iets later waren m'n pupillen ook overduidelijk groter dan normaal (viel me op toen ik me aan het scheren was)... Heb er toen wel niets van gevoeld en m'n pupillen hadden ook vrij vlug de normale grootte terug..."
"stopdebelgischeregering.nu zou mss een betere website zijn.... had hier een hele tijd geleden ook al iets van in het nieuws gehoord, maar ben niet zeker of het toen al over een blokkade ging. en euh.... fuck censuur, we gaan nog zoals china worden :|"
"pawelonius zei: naar alles behalve een drugsvrije wereld, waar de VS zo veel geld in steken Klik om te vergroten... en zoveel mee kapot maken..."
"wave zei: Haha ik dacht even dat dit een topic was over mensen die cannabis wilden gaan snuiven ofzo . Klik om te vergroten... dat dacht ik dus ook"
"heejzer zei: [hehe volledig mee eens (en ik ben een belg) Klik om te vergroten... ja ik ook hoor"
"endor zei: PepTalk zei: een 5 euro standaard prijs vind ik onlogisch. Bij een dealer zou ik ook meer betalen voor een mooie amnesia en een powerplant of nlx. Als je de soorten niet zo veel uitmaakt betaal je toch wel iets meer voor mooie toppen dan voor half gruis. Klik om te vergroten... Wij gaan er gewoon van uit dat je voor 5 gram 25 euro betaalt. Maar nu hier in gent is er wel al een tijdje in dipje waardoor je maar 3.9 meer krijgt. De prijs stijgt en daalt af en toe. Klik om te vergroten... Maar jij woont in Gent. Ik woon in de Kempen (vlak tegen Nederland), en geloof me vrij, doorgaans is de wiet hier een pak beter dan in Gent. Heb zelf al heel wat wiet gerookt die in Gent gekocht is (door studenten die daar op kot zitten) en het is eigenlijk allemaal rommel (vinden ze zelf ook). De dealertjes hier in de buurt kopen vaak aan de achterdeur van een coffeeshop. 6-7€ vind ik dan zeker niet duur... Kan hier ook wiet aan 5€/gram kopen, maar dan koop ik 25gram in eens en is de kwaliteit een pak minder...."
"waar koop je vierkante appels?? @hieronder:"