Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze week met een meisje naar de bios om nader kennis te maken :)

Het lijkt wel of ik weer 16 ben.. :hearteyes:

Liefde ownt drugs BIG time <-- :rock:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog steeds een emo topic! Liefde is prachtig!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ollemann zei:
Liefde is niet per definitie kut, maar toch zeker overrated, en het kan op akelige wijze terug in je gezicht slaan.

Vroeger hield ik me er veel mee bezig, maar tegenwoordig vermaak ik me wel zonder relatie. Ik krijg genoeg liefde van vrienden, en daar kan geen enkele romantische relatie tegenop.

Zoals ik mijn leven nu leid ben ik zeer tevreden, maar mocht ik iets tegen het lijf lopen zal ik het niet wegjagen met hooivorken.

Olle
Klik om te vergroten...

Ik vind het toch zeker underrated. Ik wou eigenlijk wel dat ik een vriendin had op dit moment. Ik vermaak mij prima met m'n vrienden en ik kan er alles tegen zeggen enzo, maar het is toch anders. Lijkt me wel chill, gewoon ook als extra maatje, maar eentje die niet weggaat wanneer je je dan kut voelt ofzo, en die je meer ziet dan wanneer er alleen lol mee te maken heeft. En op die momenten ben ik meestal alleen. Bovendien blijft het nog altijd een ander soort verstandhouding dan met vrienden ofzo, eentje die wat meer bij je is. En

Wat een kutgepreek eigenlijk. Ik moet eenzaam zijn. :tearsofjoy:

Wat prima is, overigens. Maar op bepaalde momenten toch minder en dat kan soms best knagen. Maar ik ben ook kieskeurig enzo, het verandert gelukkig wel wanneer ik naar de les ga en dat soort shit, maar wordt onderhand wel 2 jaar thuiszitten en ieder weekend de dieperik in gaan. De momenten dat ik sociaal contact heb met anderen zijn zowat gelimiteerd tot die tijden en dan heb ik jammer maar helaas vaak andere prioriteiten. En daar ga ik niks aan veranderen, ken alleen geen mensen met dezelfde prioriteiten. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een tip uit gouden tijden:
Mocht je wat scharrelen met een meisje, nooit te negatief denken.
Negatief kan ook positief zijn :grin: ..... na verloop van tijd ofzo :grin:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon sowieso bij voorbaat niet negatief denken.

Liever 10 keer kei hard op je muil gaan en een blauwtje lopen, dan 1x te schijterig zijn en niet proberen wat je eigenlijk had willen doen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kut is kut
Liefde is liefde
Liefde is soms kut
En kut is soms liefde.

Wat wil je nog meer?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Wat wil je nog meer?
Klik om te vergroten...

Een geparfumeerde doos.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Wat wil je nog meer?
Klik om te vergroten...

Een geparfumeerde doos.
Klik om te vergroten...
Die woorden staan niet in de topic titel, helaasch.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Wat wil je nog meer?
Klik om te vergroten...

Een geparfumeerde doos.
Klik om te vergroten...
Die woorden staan niet in de topic titel, helaasch.
Klik om te vergroten...

Er staat toch "Liefde is kut!"

Liefde is een geparfumeerde doos. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jij wint. :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
"De liefde is mooi!
De liefde heeft zin!
De liefde, is een valstrik
Maar ik trap er zo graag in"

(geciteerd uit De liefde - Hans Teeuwen die al vaker voorbij is gekomen op dit forum...Geniaal gedicht :hearteyes: )
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben er nu zes weken (en gelukkig) ingetrapt :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Al die mogelijkheden voor flauwe, perverse grappen ook he :openmouth:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liefde stinkt naar gourmetten.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, liefde ruikt beduidend anders. Gourmetten is gewoon gourmetten (ja, al die mislukte omeletjes), en nou doorzuipen, met je kerstdagen-trauma's.
:beer: :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."