Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marsu?"
"ik had die quest gekocht, zat 5gram bij maar ik merkte er echt niks van ofzo.. kan je net zo goed een reep chocola eten denk ik"
"herbals zijn kut"
"beter goed vaag dan half vaag"
"Lappenpopje zei: Pas 1 keer gedaan en dat was 's avonds.. Weet wel dat ik met pephallucinaties liever heb dat het licht is, maar deze zijn meestal vrij eng bij mij (para..) dus dan ben ik blij als het dag is.. Visuels zijn dus dan wel sterker als het donker is.. Kan me zo voorstellen met paddo's ook.. Klik om te vergroten... 's nachts is met pep juist geweldig, lantaarnpalen lijken opeens te bewegen enzo. wordt je alleen nog maar meer lupa van"
"ja dat hoorde ik ook van iemand op msn, ik kan wel aan een infonummer komen evt."
"als ik gratis kan, anders niet..."
"dan snuiven ze wel flink wat speed waarschijnlijk, want het duurt meestal wel ff voordat je para wordt van pep"
"http://lsdb.nl/set/41737/N-Vitral_-_Thu ... -2010.html"
"Vigilante zei: Een hobby? Klik om te vergroten..."