Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sowieso nog een keer LSD en dan een hogere dosis, en 2cb wil ik nog wel eens proberen. Alhoewel ik een beetje tegen die bodyload opzit."
"acidboy zei: Heroine, ooit ja. Klik om te vergroten..."
"WE ZIJN ALLEMAAL DOOOOOODELIJK ga vlug weg hier want anders wordt je één van ons, zó'n drugszombie. Dawn of the death gezien kind? Zo zijn we van binnnen. Verrot en dodelijk.. Zoen ze hea"
"Dat staat er ook ><"
"Delirium zei: *geeft stiekem een kusje aan Serenity* You'll die in seven days... Klik om te vergroten... I'm already dead"
"Meiden, BOEIEND. Jullie weten wat ik bedoel."
"Marla Singer zei: Alleen nicotine en dat terwijl er al een week lang onaangeraakt een halve gram pep in mijn vriezer ligt (nog restantje van het weekend daarvoor). Ik ben best wel trots op mezelf en mijn lief! Een half jaar geleden hadden we er echt niet van af kunnen blijven, maar ik begin er steeds meer in te geloven dat onze hardnekkige pepverslaving echt een beetje verleden tijd begint te worden! Klik om te vergroten... Echt super om te horen! Het is ook wel eens fijn om op je eigen hebben en houden te functioneren, vind je niet?"
"1. XTC 2. Speed 3. GHB Liefst combi speed+GHB natuurlijk, héééérlijk lang seksen."
"Té veel alcohol en wat wiet"
"Tijdje op school aan de speed gezeten, lekker wat nuttigs doen met 10 keer zoveel power. Maar je gaat wel hard naar de klote dan, helaas."