Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Well, I just got into town about an hour ago Tutududuuuduuuuuuuuuuududududu Took a look around, see which way the wind blow. Tuuuutuuutuuuutuuutuuduuuduuuuuuu Where the little girls in their Hollywood bungalows .....tududududududuuu Are you a lucky little lady in the City of Light tududududududuuu Or just another lost angel....... CITY OF NIGHT CITY OF NIGHT! CITY OF NIGHT CITY OF NIGHT!!! WOOOO, C'MON!"
"In de Westergas was ook mijn eerste echte technofeestje Wat een gaaf verslag, kan me helemaal voorstellen hoe het voor je moet zijn geweest! Voor mij was het trouwens ook toen echt een nieuwe wereld die ik ontdekte, want ik dacht toen dat die vrienden van mij altijd naar gabberfeesten gingen, en ik was wat sceptisch, maar toen mikte ik er (heel zenuwachtig) een pil in, en draaide secret cinema toen die net insloeg, en was ik om"
"present!"
"Rush Rush Get the Yayo!"
"The Chemical Brothers - Do It Again Oh my god what have I done? All I wanted was a little fun Got a brain like bubble gum Blowing up my cranium. Turn of my ro-botic brain. All my thoughts are all the same (all insane) Geweldig nummer!"
"Whitney Houston-My Love Is Your Love"
"Noisia - Block Control"
"Boys Noize http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/36441814"
"wel spannend ..."
"OMG, dit topic heb ik nog niet eens gezien! Ik ben een suuuuperfan van the doors!! Het heeft me door een rottige periode gesleept een paar jaar geleden. LA WOMEN"