Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oke"
"Ewie zei: Je mond direct op de gasbus en dan inhaleren? We hebben hier thuis ook altijd zo'n gasflesje staan (als dat die is wat bedoeld word; om je aanstekers te vullen...) echter is dit véél te koud als het direct ui de bus komt. Klik om te vergroten... volgens mij eerst in een ballon"
"Henkfloyd zei: Haha, erg herkenbaar dat verwarde gevoel en eindeloze zoektochten naar iets onbelangrijks Als ik merk dat ik zo bezig ben in een loop ga ik meestal gewoon op bank of bed liggen met m'n ogen dicht en laat ik me meevoeren met whatever er op me afkomt. Logisch denken of eenvoudige handelingen verrichten zijn dan toch onmogelijk Erg vermakelijk reportje Klik om te vergroten... zo denk ik er ook over"
"sjaaktrekhaak zei: Trippen op XTC pillen bestaat natuurlijk niet... Maar leuk verhaaltje verder. Klik om te vergroten... Sorry, maar wat jij zegt is de grootste bullshit die ik tot nu toe al hoorde"
"Jossie90 zei: Lijm ruikt lekker, benzine stinkt. Klik om te vergroten... dat is subjectief, ik vind het wel niet slecht ruiken."
"shokora zei: BuZzRiDeR zei: kijk iedereen weet al jaren dat mensen lijm snuiven en daar geven we ook niet meer op af, waarom dan op benzine wel? Klik om te vergroten... Sinds wanneer geven we niet meer op deze mensen af? Beetje zinloos om op zo'n schadelijke manier aan een high te komen. Met een beetje goed zoeken kun je al snel een hoop verschillende drugs bemachtigen. Klik om te vergroten... daar zijn deze mensen hun ook van bewust, maar dit is gwn iets wat ze graag doen. ik weet natuurlijk ook dat veel mensen het doen uit armoede maar de overgrote meerderheid doet het volgens mij wel gwn uit nieuwsgierigheid. En het is niet omdat mensen het één keer doen dat ze het ook gaan blijven doen"
"Marla Singer zei: Mijn eerste keer was het meest speciaal, maar niet de beste... Hoort dit topic/poll alleen niet op de xtc-afdeling thuis ipv tussen de tripreports? Klik om te vergroten... het is idd geen echt tripreport maar gwn voor de moeite"
"van wiet kan je wel degelijk trippen, pak eens een boek op man. ik heb het zelf nog niet voorgehad, maar ik ken persoonlijk twee mensen die het al gehad hebben. Dan spreek je natuurlijk niet over trippen in de zin van andere entiteiten en of zwaar hallucineren maar gwn een andere waarneming: zonlicht word feller, geluiden worden alsmaar harder en bepaalde vormen kùnnen anders worden waargenomen. er zijn mensen die zich toneelstukjes afspelen in hun hoofd en waziger zien... toevallig waren deze mensen geen ervaren blowers zoals jij en ik, maar dit bewijst dus toch dat het KAN."
"Beastbody zei: Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino. Uitgekotst in de BB wereld. Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie! Dus dat is pas echt gebakken lucht. Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook. Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam. === Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn. Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu. Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje. Klik om te vergroten... ok, fijn om eindelijk eens een objectief antwoord te krijgen. Nog 1 korte vraag dan : Is het waar als je ermee stopt dat alle massa dan weer verdwijnt? Geef indien het mogelijk is een beschrijving van hoe dat gaat. Ik bedoel, verdwijnt slechts een deel, niets of juist helemaal? Indien het grotendeels weer weggaat, wilt dat dan zeggen dat je eigelijk je hele leven moet blijven gebruiken om op dat niveau te blijven? >>> Zulke dingen wil ik ECHT weten"
"ik heb het ook al eens gedaan, dus ik geef je gelijk dat je het wou proberen, zeker gegeven je jonge leeftijd. het is inderdaad leuk voor zolang het duurt, maar het heeft wel een nefaste invloed op de gezondheid denk ik. dit is zo een van de dingen waarvan ik zeg: je KAN het eens proberen, maar hou het bij die nieuwsgierigheid en zoek naar een gezonder alternatief. @ groenteeter: ik zie je punt wel maar probeer jij dan ook dat van hem te zien, je kan het ook op een beschaafde manier zeggen (zeggen dat iemand moet stikken hoort hier dus niet bij)"