1 keer op een feest gedaan, NO THNX! Op een feest lijkt me speed juist beter (heb het nog niet gedaan, aangezien ik weinig feest en als ik ga meestal aan de redbull blijf, vriendje wil het liever niet op feesten)
XTC is gewoon heerlijk thuis. Liefst met paar man (maar alleen is ook heerlijk) Lekker kaarsjes aan, muziekje erbij. Af en toe wat afwisselen van prodigy, hardstyle, techno, naar weer lekkere rustige muziek. Enigma en psychedelic doen het bij mij altijd ERG goed.
Als die inslaat moet ik altijd ff "Smack my bitch up" van the Prodigy KEIHARD draaien. Dan knalt ie goed
![:hearteyes:]()
Verder komt er altijd "SIlence" (de rustige versie) langs.
En als je gewend bent aan je pilletje en lekker gaat dan een zomerse nachtwandeling maken
![:hearteyes:]()
Even bosje meepakken.
En meestal halverwege de avond beginnen de kleren al rond te vliegen, gaan de matrasjes in de kamer, olie uit de kast en tja, de rest weet iedereen die bekend is met X wel in te vullen
Oeh.....krijg der nu alweer zin in :P