Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die thuis 'rushen' op XTC?

Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

117 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#1
duif226 zei:
Hi,

Ik heb hele goede xtc met 140mg mdma

Ook pep en coke van hoog kwaliteit.

Mail me:


Groetjes,
Klik om te vergroten...

Volgens mij mag dit niet en zal je worden gebanned. Just saying.


Rabbithole zei:
Ik hou zelf het meeste van thuisgebruik. :hearteyes: Op feesten ben ik er voor de muziek, loop ik alleen maar rondjes ( :P ) en krijg ik niets van de muziek mee..
Klik om te vergroten...

http://www.dumpert.nl/mediabase/19283/354a4d96/kijk_een_rondjesloper.html :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon niet op reageren en reporten volgende keer aub :wink:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ja zijn er hier mensen die nog nooit naar party's zijn uitgegaan of zijn gaan raven maar toch de zogemaande 'partydrugs' innemen?

Ik doe dit dus , als ik een XTC pilletje kan bemachtigen dan is het gewoon thuis hakken en beuke plus genieten van de Hardcore die dan uit me home cinema komt.

Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het beiden al eens gedaan. Thuis kan het even leuk (misschien leuker zelf) zijn als op een feest ofzo.

Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
e
eM De Ma AaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik het vrijwel altijd thuis.
Heb het ook wel eens op feesten gebruikt maar dan ben ik meer bezig met rondlopen en tegen mensen praten dan dat ik naar de muziek luister.
Ook wel vaker in de stad gedaan maar dan heb ik altijd het gevoel als of iedereen naar me kijkt en over me praat (wel bekend bij meerdere mensen volgens mij :P)

Ik doe het het liefst thuis, lekker gekke bekken trekken zonder dat iemand je ziet (op vrienden na) lekker muziek luisteren, vaak naar de plee lopen wetend dat je toch niet kunt pissen :P heerlijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fijnste blijft thuis met een leuk meisje :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

In de auto?! Haha. :grin:

Ik hou zelf het meeste van thuisgebruik. :hearteyes: Op feesten ben ik er voor de muziek, loop ik alleen maar rondjes ( :P ) en krijg ik niets van de muziek mee. Ook vind ik het fijn om relaxed te kunnen liggen, te kunnen douchen/badderen, m'n eigen (spacy) muziek op te zetten en buiten een wandelingetje te kunnen maken (hallucineren :hearteyes: ).
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik het alleen thuis samen met mijn vrouw .
Dan maken we er een speciale dag van eerst alles aan kant en dan gebint de spanning al en voorpret en in de middag beginnen we ermee.
Lekker filmpje kijken muziek opzetten en elkaar verwennen :grin:
En enorme gespreken hebben we altijd en heerlijke muziek op soms douchen soms wandelen met de hond maar vooral eind van de avond tot de volgende morgen genieten van elkaar
Damn heb er weer zin in :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 keer op een feest gedaan, NO THNX! Op een feest lijkt me speed juist beter (heb het nog niet gedaan, aangezien ik weinig feest en als ik ga meestal aan de redbull blijf, vriendje wil het liever niet op feesten)
XTC is gewoon heerlijk thuis. Liefst met paar man (maar alleen is ook heerlijk) Lekker kaarsjes aan, muziekje erbij. Af en toe wat afwisselen van prodigy, hardstyle, techno, naar weer lekkere rustige muziek. Enigma en psychedelic doen het bij mij altijd ERG goed.
Als die inslaat moet ik altijd ff "Smack my bitch up" van the Prodigy KEIHARD draaien. Dan knalt ie goed :hearteyes: Verder komt er altijd "SIlence" (de rustige versie) langs.

En als je gewend bent aan je pilletje en lekker gaat dan een zomerse nachtwandeling maken :hearteyes: Even bosje meepakken.

En meestal halverwege de avond beginnen de kleren al rond te vliegen, gaan de matrasjes in de kamer, olie uit de kast en tja, de rest weet iedereen die bekend is met X wel in te vullen :hearteyes:

Oeh.....krijg der nu alweer zin in :P
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Wel moet je idd ervoor oppassen dat je niet alleen maar aan het praten bent en nieuwe mensen ontmoeten, hoewel dat wel echt leuk is.
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vertel eens wat nieuws :rolleyes:

Ik krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Drientje zei:
candyflip
Klik om te vergroten...

Zonde van je MDMA! :grin:
Klik om te vergroten...
No it's not.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Vertel eens wat nieuws :rolleyes:
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
Klik om te vergroten...

Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik :)
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wij gaan volgende week weer eens lekker uit ons bol thuis 2 dagen lang genieten en samen in elkaar opgaan :xtc:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telpeva zei:
Drientje zei:
Vertel eens wat nieuws :rolleyes:
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
Klik om te vergroten...

Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik :)
Klik om te vergroten...

Piracetam kuurtje paar dagen voor je mdma trip zou ervoor moeten zorgen dat je weer het "echte" mdma gevoel krijgt, zoals de eerste keer zeg maar.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oew nice, afdeling nuttige kennis, thnx!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan?
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#20
it'sme zei:
langeman zei:
Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....
Klik om te vergroten...

Nummer 2 meld zich :grin: Ik woon alleen helemaal in het zuiden, dus boswandelingetje zit er niet in, beetje ver naar boven de rivieren :P
Klik om te vergroten...
limburgse bossen zijn toch ook leuk ;D ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."