Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hou niet zo erg van snuiven, kan toch ook wel in een bommetje of niet?"
"Helaas hebben sommige mensen waaronder ikzelf het kennelijk nodig om soms een beetje over de rand van de afgrond te balanceren. Als ik voor mezelf spreek heeft dat na die ervaringen wel voor inzicht gezorgd in die zin dat je beseft dat het niet slim is en dat je gebruik er verstandiger door wordt."
"Een kort trip-report over mn eerste echte ervaring met dit aparte goedje. setting: thuisfeestje met 7 personen, allen aan de X en 3 aan de Keta. Eerst wat lijntjes Keta gedaan op het moment dat de X aan het afzakken was. Resultaat: vaagheid en proberen om de rode draad die je kwijt raakt terug te vinden Vervolgens op een gegeven moment grotere lijntjes genomen en daarna ging het snel... Ik merkte al dat ik moest gaan liggen op een matras op de grond aangezien op de bank zitten niet prettig was. En toen helemaal weggezonken, ver weg. De buitenwereld zag er zo uit alsof je kijkt door een omgekeerde verrekijker. Alsof je in een bol zit. Het leek toen heel even of ik helemaal alleen was, gaf een zeer kwetsbaar gevoel, je kan ook vrij weinig doen qua motoriek enzo. weerloos dus. En er zat ook een hallucinerende component in die zich uitte in dat gezichten heel groot en uitgerekt leken en tevens dat die gezichten geen gezichten waren maar niet bestaande fictieve wezens, die je nog nooit in een boekje of film hebt gezien. En toen ik op een gegeven moment ineens 'moest' opstaan leek het wel of ik de toren van pisa was, heel erg lang en hoog en erg onvast op de benen. Ik had de ervaring totaal niet verwacht aangezien ik de dag ervoor een test met 1x31mg en 1x 75 mg had gedaan wat vrij weinig met me deed. Een maat die ook voor het eerst Keta deed vond het ook onverwacht en zeker niet prettig. Dat gaf nog wat hoofdbrekens op het einde maar het lukte om hem redelijk relaxed te houden. Hij gaat het vast nooit meer doen, maar ik heb een zeer intense ervaring gehad die totaal anders is als een lsd-trip maar qua intensiteit zeker niet ervoor onderdoet. Oh ja en de tijd ervoeren we als uren en uren terwijl het in de werkelijkheid minder dan een half uur heeft geduurd. Kortom ik ben een ervaring rijker, maar ga dit goedje niet vaak nemen, is me daarvoor iets te extreem, tenzij je je beperkt tot kleine dosissen en alleen maar vaagheid krijgt."
"Tja proberen is leuk, maar ik zou wel wat oppassen hiermee. Zorg voor mensen om je heen die je 100% vertrouwd en doe het in een rustige setting. En doe rustig aan met doseren"
"het viel mij niet tegen, maar ik denk niet dat dit iets is voor de gemiddelde xtc-gebruiker die daar tevreden mee is. Je moet toch wel wat ervaring hebben of experimenteel zijn ingesteld imo. Daarbij qua doseringen was bij mij zo dat het niet begrijpen en vaagheid eerder bij de wat lagere doseringen kwam, ga je dan nog verder kom je in de K-hole. Ik vermoed dat je ook nog daar wel wat gradaties in hebt, zo van er net in, heel even erin, of diep erin en vrij lang. Ik ben wat dat betreft gelijk voortvarend begonnen"
"Drugsmeisje zei: :P leeftijd maakt mij echt niks uit ben 15 gebruik t ook en nog andere dingen. Het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent en lang leve de lol voor mij betreft haha :P Klik om te vergroten... Het is sowieso verstandig om niet xtc of andere harddrugs te gebruiken als je minderjarig bent. Als je 15 bent zijn je hersens nog niet volgroeid. Dan xtc gebruiken is gewoon niet verstandig, want de kans zit er in dat je al hersenschade krijgt nog voor je hersenen goed zijn uitgegroeid. Daarom zegt men dat altijd, niet om te pesten. Maar ja het brein van een puberende tiener kan dat natuurlijk niets schelen. Ik zeg jammer....je komt er nog wel eens achter dat je iets minder of verstandiger had moeten gebruiken...helaas is het dan niet meer terug te draaien."
"Drugsmeisje zei: Haha ja klopt. ik denk nu miss nog wel schijt dit en dat. Maar ja ik ben ook aan het minderen:P ik doe het nu ook alleen bij feesten. maar smoken daar ga ik lang zal mijn leven niet van afblijven Klik om te vergroten... Goede voornemens, goed zo (y). Enne Blowen doen heel veel lui al vanaf jonge leeftijd. Voor de meeste levert het geen problemen op, mezelf incluis"
"http://www.nu.nl/wetenschap/2447254/xtc ... brein.html"
"Tufnut zei: Ik hoop dat je weet dat er bij dat onderzoek nogal wat nuances te maken zijn?! Klik om te vergroten... zeker, dat klopt. Ik zie het dan ook meer als een nuance op eerdere amerikaanse onderzoeken die behoorlijk ongenuanceerd waren (gaten in de hersens , dat soort onderzoekjes die naderhand verkeerd bleken te zijn uitgevoerd/geïnterpreteerd)."
"Vraagje voor de 2C kenners. Ik heb wat gelezen over de verschillen tussen de diverse 2C's. Ik kwam tegen dat 2C-I vrijwel geen bodyload heeft en dat 2C-B wel wat bodyload heeft. Ik heb alleen de laatste geprobeerd en kwam idd wel wat load tegen, niet extreem, maar voelde het wel bij wat hogere dosering. Klopt het dat 2C-I een heerlijke trip geeft met een mindere bodyload vergeleken met 2C-B en andere 2C's?"