#1
Ik vind xtc een echte partydrug en niet iets dat ik snel thuis zou doen. In een thuissituatie zou ik liever iets psychedelisch nemen. Een vertrouwde omgeving is dan wel zo lekker.
Er is mijns inziens niets mooier dan onder invloed van MDMA op een groot feest met een mooie groep vrienden en heel veel gelijkgestemden lekker te knallen op de muziek die je leuk vindt. Die paar keer paar jaar dat ik xtc doe bewaar ik echt alleen voor bijzondere feestjes.
Er is mijns inziens niets mooier dan onder invloed van MDMA op een groot feest met een mooie groep vrienden en heel veel gelijkgestemden lekker te knallen op de muziek die je leuk vindt. Die paar keer paar jaar dat ik xtc doe bewaar ik echt alleen voor bijzondere feestjes.