Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die thuis 'rushen' op XTC?

Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

117 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind xtc een echte partydrug en niet iets dat ik snel thuis zou doen. In een thuissituatie zou ik liever iets psychedelisch nemen. Een vertrouwde omgeving is dan wel zo lekker.

Er is mijns inziens niets mooier dan onder invloed van MDMA op een groot feest met een mooie groep vrienden en heel veel gelijkgestemden lekker te knallen op de muziek die je leuk vindt. Die paar keer paar jaar dat ik xtc doe bewaar ik echt alleen voor bijzondere feestjes.
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zowel op de grote hardstyle events en thuis X gebruikt.
Ik vind dat op de feesten de drug echt tot zijn recht komt, want de muziek is dan zo intens en mooi dat stilstaan sowieso al geen optie meer is.
Het mooie ervan is dat jij 1 van de zovele bent die uit ze plaat is en de X gebruikers onder ons weten hoe leuk dat is :rock:

Ik zeg niet dat thuis, met een paar maten, aan de X niet leuk is, want ook dit vind ik fantastisch.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mikkelk zei:
Ik heb zowel op de grote hardstyle events en thuis X gebruikt.
Ik vind dat op de feesten de drug echt tot zijn recht komt, want de muziek is dan zo intens en mooi dat stilstaan sowieso al geen optie meer is.
Het mooie ervan is dat jij 1 van de zovele bent die uit ze plaat is en de X gebruikers onder ons weten hoe leuk dat is :rock:

Ik zeg niet dat thuis, met een paar maten, aan de X niet leuk is, want ook dit vind ik fantastisch.
Klik om te vergroten...

Als ik dan stil ga staan word ik misselijk.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
Klik om te vergroten...

Zelfde, heb 1 keer thuis gedaan voor de tv met m'n zatte kop :P was gelijk m'n allereerste keer niet zo heel speciaal. 3 dagen erna op festival gedaan was echt knallen. Heb toen ook nog op kleinere gratis festivals gedaan. Maar niks haalt het bij de grote festivals met lasershows, iedereen van de kaart vuurwerk, overal nieuwe stages met muziek dus iedere keer m'n rush die terug aanwakkert enzo heerlijk.

xtc = party only voor mij
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
De keren dat ik mdma doe is dat bijna altijd op een feest/festival of iets in die trant.
Heb 't wel thuis gedaan maar beviel me toch minder.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
Klik om te vergroten...

Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zoals dat met alle drugs het geval is.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exactement!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Klik om te vergroten...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
KoxBox zei:
Ik wil graag een DF God worden dus plaats nog maar wat onzin hier
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindfuck zei:
Om 10 uur 's ochtends?
Klik om te vergroten...
Hij zal al wel de hele nacht wakker zijn hé? Dan is 10.00 uur gelijk aan 22.00.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn
Ach het is zomer:)
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Mindfuck zei:
Om 10 uur 's ochtends?
Klik om te vergroten...
Hij zal al wel de hele nacht wakker zijn hé? Dan is 10.00 uur gelijk aan 22.00.
Klik om te vergroten...

Ah ja dat zou kunnen natuurlijk.. niet bij stilgestaan
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan?
Klik om te vergroten...

Ik heb wel is thuis alleen XTC genomen, ik kan me prima vermaken.

Maar samen is zeker beter en gezelliger. :)
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ah heerlijk.. ik deed het bijna altijd thuis,, en indd vaak een wandeling maken,, dat geweldige gevoel vergeet ik nooit meer..

Ey..

Ik sta al bijna 3 jaar clean,, maar ik krijg eigenlijk best wel zin..

Wat moet ik doen? :P

Doen?

groetjes

J
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met z'n tweeën thuis vond ik wel leuk, alleen degene waar ik het mee deed wou constant diepe gesprekken voeren.
Ik wou gewoon feesten, dus geen drama gezeik. :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Ik heb het beiden al eens gedaan. Thuis kan het even leuk (misschien leuker zelf) zijn als op een feest ofzo.

Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Precies je kan thuis prima genieten. Maar de vraag is volgens mij of je ALLEEN thuis gaat space? Of met vrienden thuis gaat spacen? Daar zit natuurlijk wel een verschil tussen.

Maar de term partydrug is gewoon omdat veel mensen het gebruiken om te partyen. je kan natuurlijk zelf bepalen waar je jou drugs gebruikt en met wie.

Ik zou zeggen geniet lekker maar of met wie je maar wilt. Als je er maar van geniet is het goed toch. :sunglasses:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb het ook wel eens alleen gedaan, was ook niet verkeerd moet ik zeggen. Ik heb bijna elke drug die ik al genomen heb ook wel al eens alleen gedaan.

Ik vermaak me behoorlijk goed op mijn eentje. :grin:
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan me niet voorstellen dat ik alleen zou gebruiken... met wie moet ik dan praten???
En wie zegt me dat mijn flesje nog dicht is als ik niet snap waarom er geen water uitkomt? En wie verteld me dat ik de peuk die ik zoek op mijn lip heb? Wie steekt hem voor me aan als ik het niet meer geregeld krijg?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."