Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dit komt me ook bekend voor.. helemaal in het begin toen ik begon was het super maar na een paar keer merkte ik er niet veel van alleen dat ik me ook slecht en leeg voelde van binnen,ik kreeg ook steeds erge last van me maag.. ik heb daarna een tijdje niet meer gebruikt en afgelopen weekend wel weer ik had sos gehaald bij een andere dealer die heel goed schijnde te zijn maar echt wauwie het geweldige gevoel kwam weer helemaal terug ( ik zal eerlijk zeggen ik had wel heel veel gehad.... ) of je dealer is slecht ? of je moet idd ff stoppen ofzo? en het kan maybe ook aan de dosering liggen he maar kijk wel uit als je er gewend aan raakt heb je steeds meer nodig voor het gewenste effect en dadelijk neem je een overdosis dus daar moet je wel heel erg mee uit kijken!"
"ik heb dat ook meestal van sos hoor, dan kan ik me tong niet stilhouden en zit ik de hele tijd met me tong langs me tanden te gaan en met me kaken te bewegen.. sos heeft niet echt een werking op de kaken, wel op je tanden dat ze beetje gevoelloos worden maar ik denk dat het ook te maken heeft met dat je onrustig wordt als je sos hebt gebruikt en dan zoek je lichaam een manier om die onrust kwijt te raken :P"
"jeweetn1ks zei: hee hee, ik heb even een vraagje over crack. ik heb al een aantal drugs gebruikt. en lijkt het me vet om een keer crack te roken. met een aantal nuchtere vrienden erbij, kunne jullie misschien tips geven voor als je fout gaat? de effecte ervan? waar je het beste kan doen binne/buiten nou alvast bedankt :P! Klik om te vergroten... 1 van de effecten is dat je alleen maar meer en meer wilt :P .. als je het niet probeert weetje ook niet wat je mist.. als je het toch echt wilt doen zou ik het met een vriend(in) doen die daar ervaring mee heeft en er verstandig mee om gaat .."
"nou kzal je zeggen ik heb mijn 1e x coke overleefd whaha :P kheb toen 5 lijntjes gehad en ik huppel nog steeds rond ik denk dat, dat stukje over mensen gaat die maybe al iets aan hun hart hebben of weet ik het als je gezond bent en je neemt een lijn is er nix aan de hand hoor maar kzou het wel doen mt iemand die er verstand van heeft"
"ik heb het een x thuis gebruikt met mijn vriend :P maar kvond het niet zo succesvol,, Als je op stap gaat of naar een feestje gaat moet je het gebruiken daar komt het veeeel meer tot zijn recht"
"van mijn aller eerste x sos voelde ik niet zoveel .. ik denk dat ik niet zo goed wist wat ik moest voelen :P .. toen nog een lijn gepakt en toen begon ik wel wat te merken :P ik werd heel erg onrustig en ik had super erg de behoefte om me hele levens verhaal te gaan vertellen haha en ik voel me altijd zo zelfverzekerd als ik sos heb gehad en ik vind ik mezelf geweldig .. :P haha wel raar want in het echt is dat het tegenover gestelde maargoed :P wat wel k-l-o-t-e was, was dat ik zodra dat het was uitgewerkt meer en meer wou en de dag erna ook meteen weer wou maar gelukkig heb/had ik goeie vrienden :P en nu weet ik hoe ik er verstandig mee om moet gaan"
"maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P"
"Fishhead0707 zei: psychedelicchick zei: maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P Klik om te vergroten... Laten we daarop hopen.. het niet gebruiken tot zijn 18e dan he Klik om te vergroten... haha idd"
"S0s_90 zei: idd gewoon niet doen, luister aub naar mij en dripptone. onder invloed van cocaine verandert er bijna niks, behalve dat je je eigen chiller voelt en je je levensverhaal wilt vertellen. maar een gewoonte sluipt er snel in. als je vrijdags probeert en je de volgende dag wakker word denk je; ik heb helemaal geen zin in coke, zo verslavend zal het wel niet zijn. Dus durf je het nog een keer te gebruiken, waarom niet ik voel me niet afhankelijk van coke? als je dit 3 weken hebt gedaan en het weekend staat weer voor de deur associeer je onbewust het begin van het weekend met cocaine. en dan is de vraag hoe sterk je in je schoenen staat om het niet te nemen. dan kun je denken ik kan het wel aan, maar niemand is opzettelijk verslaafd geraakt. Doe het niet je mist er niks mee! Klik om te vergroten... dit komt me helemaal bekend voor ik heb de laatste tijd elk weekend sos gehad.. en nu dit weekend ga ik niet op stap of iets dus wil ik het ook niet gebruiken.. maar de gewoonte kruipt er idd langzaam in en int begin denk je wel van OooOoOOOOOOoooo dat overkomt mij niet mja ik wordt nu wel somber als ik eraan denk dat ik dit weekend geen sos in me neus heb .. zie je maar hoe dat er in sluipt.. ( maar dit weekend komt nix me neus in haha :P ) dussss denk goed na :P"
"wat mij aanmoedigt? :P dat me huid naar de k-l-o-t-e gaat door de sos :P"