#1
Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....
W.F.L. zei:Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal![]()
XTC IS FOKKING MDMA!!!!!!!!!drugsgebruiker zei:Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Wel moet je idd ervoor oppassen dat je niet alleen maar aan het praten bent en nieuwe mensen ontmoeten, hoewel dat wel echt leuk is.
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
drugsgebruiker zei:Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
drugsgebruiker zei:Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."