Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Quote van ander forum Van een tijdje geleden Ik had afgelopen zaterdag nog iets leuks. Pil thuis gedropt voor het uitgaan, was al lekker ingeslagen enzo en voelde me prima. Toen we naar buiten liepen om uit te gaan vroeg een maat 'gaat ie lekker jonge'. Ik ging heerlijk, dus ik zei prima... Gevolgd door een ineens opkomende kots _O- Mensen konden nog net opzij springen buiten, het spoot echt naar buiten _O- Terwijl ik dus echt NIETS voelde aankomen. Er zat ook niets op mijn broek of schoenen, terwijl ik die normaal altijd onder kots :') Klik om te vergroten... Ik dropte sinds lange tijd een hele pil dus, normaal werk ik altijd met halfjes."
"cropp zei: in mijn neus... Klik om te vergroten... "De uitsmijter zegt: Jo dat kan echt niet. Gast, schrijf een klachtenbrief. Hier heb je een lege envelop, de inhoud daarvan zit al in mijn kop" (De jeugd van tegenwoordig)"
"Bier en misschien mijn laatste doppie GBL"
"Re: Drugs gebruik DrippTone zei: kiekert zei: Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar. Klik om te vergroten... Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft. Klik om te vergroten... Nee, dat ligt niet aan de persoon of wat ie op heeft. Drugs en verkeer moeten gewoon een heel eind van elkaar afstaan. Het risico alleen al durven te nemen, is voor mij al genoeg om iemand een goede gevangenisstraf te geven ofzo."
"Re: Drugs gebruik Shady zei: Haha, nou hij krimpt alleen als ik onder invloed ben van sos. De volgende dag gaat ie weer naar normale stand "gelukkig" Maare, ik heb het de laatste tijd wat minder gedaan en het bevalt me best goed. bedankt voor de reply's en de info's Klik om te vergroten... Dat is de enige reactie die je te geven hebt op alle replys? Je gaat gewoon keihard door dus,"
"Junkies hè. Wietverslaafden zijn imho de ergsten."
"ronnai zei: Haha kiekert wat ben jij een zielig figuur Klik om te vergroten... Waarom? Omdat ik kots op mensen die onder invloed achter het stuur stappen? Dát zijn de zielige en onvolwassen figuren, niet ik."
"blowboter zei: blowers zijn over het algemeen best relaxt, niet zo'n probleem. Wouten kunnen zich beter op het alcoholprobleem gaan storten. Klik om te vergroten... Lul niet zo dom achterlijke. Het is al lang bewezen dat thc de reactiesnelheid beïnvloedt, net zoals alcohol dat doet."
"raging_bull zei: 3970 zei: Iedere koerier die stoned achter het stuur zit, zou zijn/haar rijbewijs voorlopig in moeten leveren, verplicht eens een aantal weken in een revalidatiecentrum meedraaien, en nooit geen koerier meer mogen zijn. Ik hoop echt dat ze je een keertje pakken, voor je 1 van mijn kinderen, of van iemand anders, aanrijdt...Je bent een grote loser, zoek hulp als je niet zonder drugs kunt functioneren. Klik om te vergroten... lol, waarom zou je niet kunnen rijden als je stoned bent.. Dan doe je toch gewoon lekker rustig aan rijden.. lay-low hahahaha Klik om te vergroten... Dit getuigt maar weer hoe achterlijke sommige mensen kunnen zijn."
"Everio zei: geen last van laag niveau integendeel... weten waar ze over praten en nemen niet de moeite om te versnijden! Klik om te vergroten..."