Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: Xeloc zei: Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben . Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen? Klik om te vergroten... Dit is heel gevaarlijk! Doe het niet! Dormicum is echt heftig spul. Je ademhaling wordt onderdrukt en in combinatie met alcohol kan dit leiden tot een hartstilstand. Het is een no go! Klik om te vergroten... Ok, thanks. Dan doe ik dat zeker niet!"
"En terecht !"
"Blijft een mooi verhaal he ."
"Waar lees je dat Dreuge..."
"Ik denk dat hij uit de achterhoek komt... niks niet troll..."
"Partyflock! Simplon staat ook altijd strak . 20 november Machtig!"
"http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml Small or sensitive people 60-90. Zit je ook wel goed voor een eerste keer ."
"viewtopic.php?f=10&t=8795&hilit Zou dit het kunnen zijn?"
"Nee, ik heb er zelf geen last van, maar had het topic al wel eens gelezen."
"Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben . Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?"