"Heej allemaal, ben ik weer met een vervolg
Als eerste --> Alles gaat nog steeds super met me
Ik neem nog steeds af en toe GHB, heb ondertussen 1 maal een keertje
gehad dat ik paar dagen na elkaar had genomen, dit om een XTC/MDMA avondje mee
weg te spoelen (120 mg MD en een groene olifant wat later op de avond). Wat overigens super heeft gewerkt wederom. Verder neem ik het enkele keren per maand. Ik heb nog steeds geen behoefte om meer te gaan gebruiken en het bevalt me trouwens nog steeds heel goed. Is dit nu niet heel tegenstrijdig met andere posts hier???
Nu heb ik ook weer een vraag over soorten en effecten van GHB/GBL ...
Ik gebruik momenteel een K-Na-GHB ipv Na-GHB vroeger, en ook al sodium bicarbonaat GHB gebruikt. Dit ff terzijde, ben ik ervan overtuigd dat er nog iets anders in de omloop is...
mensen worden er psychotisch van lijkt wel, "vogeltjes-GHB", mensen nemen er iets teveel van en gaan helemaal freaken, chicken dance, stuipen en roepen geluidjes maken enzo, hoofd tegen muren bonken , op de grond liggen en hoofd bonken... What the fuck is dit people??? En ik zweer het, zo'n mensen kan je niet helpen want tis gewoonweg gevaarlijk om er dichterbij te komen... Kheb er ook al geizen die vervolgens helemaal in paniek slaan en beginnen slaan en stampen enzo, dat de ambulanciers er zelf niet dichterbij konden komen (en dat waren brede gozers) .
Ikzelf en niemand anders die GHB gebruikt van m'n vrienden gebruikt deze troep, het lijkt wel of we hier een professioneler product hebben, het is ook altijd glashelder, niks gele schijn en terig dik, ik doe 3ml in een glas drinkwater met bubbels, en ik proef het niet !!
Als je hiervan een flugel uitdampt verlies je (slechts?) 2 ml, en heb je na het afkoelen een dikke witte brok. Doe je er terug demi water erbij is het weer exact hetzelfde als tevoor.
Als je te veel GHB neemt kots je het uit of ga je out, wel wat spastische tikjes enzo, gekreun ook, maar damn ... Vandaag weer, ik ga naar de Dirk vdb. en djeezus staat daar voor die winkel een of ander gek helemaal te flippen, duidelijk weer van dezelfde rommel...
Mijn gedachten gaan uit naar het feit dat er vervuilingen in GBL zitten, dat dit naar een tussenreactieproduct van NaOH en 1.4 benzodiol of THF overschotten of zo ...
Ongereageerde GBL? Dus ook ongereageerde andere zooi dan?
Ik zie op het internet vaak dat mensen het zelf maken in een pannetje enzo, dat kan toch niet juist gaan eigelijk? Enkel de PH meten? En hoe laat trimbos het dan testen?
Heeft er iemand een voorbeeld van testresultaten? Ik had via ook gehoord dat je enkel maar een percentage krijgt en dat ze je de rest niet eens vertellen? Lijkt mij onlogische manier van werken, hier heb je alleen gebruikers mee verward.
Stel je hebt 50% Na.GHB, dan kan jer toch niet zomaar vanuitgaan dat de andere 50% gewoon water is?
Wie weet hier meer over?
PS: de vogeltjes-ghb zeg maar, degene waar mensen psychotisch van worden,
lijkt zuur, maar ook branderig op je tong ?? GBL overschot?
grtz Maxie"
In: Medicinaal gebruik
1-1-2024