Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die thuis 'rushen' op XTC?

Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

117 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
De meest onvergetelijke gesprekken heb ik juist zonder drugs. Juist omdat het dan veel meer waarde heeft als iemand zich echt blootgeeft. Wat overigens niet wil zeggen dat gesprekken onder drugs niets waard zijn.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#2
NocturnalJohnny zei:
Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.
Klik om te vergroten...

Wat de fuck gast?
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuis, met m'n meissie... :hearteyes:

En op de feestjes stampen met 'n pilsje...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb vaak liggen spacen thuis op de xtc/mdma maar dat heb ik nu wel weer gehad. als ik het al doe is t op n feest.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zit ook candyflip te overwegen... lijkt een interessante experience te worden.

Heb goede LSD, alleen m'n source voor fijne (dure maar zuivere) MDMA kristallen helaas opgedroogd. Maar even wachten nog dus, want wil wel echt goed weten wat ik neem en goed kunnen doseren...
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik neem wel eens bij vrienden thuis en soms, klinkt gek, maar als ik een pilletje neem vind ik het soms heerlijk om ff languit te liggen met me ogen dicht en naar de muziek te luisteren en dan zeg maar met je handen uit je dak te gaan whaha :P en vervolgens opstaan en helemaal uit je dak te gaan .. gewoon in iemands woonkamer :P mja moet kunnen toch?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thuis of op een feest, ik vind het allebei geweldig zolang je maar met meer dan alleen jezelf bent. Het heeft allebei zo zijn charmes, thuis kan je echt alles doen wat je wil en op feestjes kun je genieten van een mooie show. Als ik zou moeten kiezen heb ik toch liever een dikke lasershow met blazende boxen in mijn buurt dan dat ik thuis zit!
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*

En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!

*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig :hearteyes:
y
yamahaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil eigenlijk alleen maar sex en praten,heerlijk gebruik alleen maar xtc thuis.
Seneca zei:
Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*

En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!

*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig :hearteyes:
Klik om te vergroten...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds een tijdje gebruik ik geen XTC meer op feesten, maar gezellig thuis met iemand die ik speciaal vind. :hearteyes:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Over 2 weken gaan we weer eens lekker met wat X thuis hangen, mijn vriend, ik en nog een erg leuke meid :hearteyes: Dus dat wordt gezellig....... :mrgreen: :hearteyes: :mrgreen: :hearteyes: :mrgreen:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
candyflip
Klik om te vergroten...

Zonde van je MDMA! :grin:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thuis heeft zeker ook z'n charme, maar ik vind het ouwehoeren op kleine feestjes in combi met dansen toch wel the ultimate! En die herkenning-blikken met een schouderklopje ofzo vind ik ook altijd vet!

Wisten jullie btw dat de roots van XTC in thuisgebruik liggen? Het schijnt een hele tijd te zijn ingezet tegen relatieproblemen, werkte vast erg goed om thuis weer wat buzz in de relatie te krijgen :grin:... Logischerwijze werd deze therapie in korte tijd net iets te populair :tearsofjoy:

"Eind jaren '60 werd MDMA 'herontdekt' door chemicus Alexander Shulgin [...]. Hij experimenteert zelf met MDMA en verspreidt het onder bevriende psychotherapeuten, die enthousiast zijn over het middel omdat het hun patiënten opener en emotioneel minder geremd maakt.

Eind jaren zeventig werd door een groep chemici een illegaal laboratorium opgezet in Californië. Men wilde MDMA als partydrug op de markt brengen. De chemici gaven MDMA de naam 'Ecstasy', oftewel XTC of E. XTC werd toen niet in het uitgaansleven maar thuis gebruikt. Het gebruik was sterk gericht op ontdekken van de binnenwereld.

Aan het begin van de jaren tachtig ontstond in dansclub Warehouse in Chicago de nieuwe muziekstijl House. Sommige muzikanten slikten XTC-pillen. De eerste Nederlandse acid housefeesten werden georganiseerd in 1987. In November 1988 werd XTC op lijst 1 (harddrugs) van de opiumwet geplaatst. Sindsdien is de populariteit van XTC alleen maar toegenomen."
Bron: http://www.unitydrugs.nl/mdma.php
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vertel eens wat nieuws :rolleyes:

Ik krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Drientje zei:
candyflip
Klik om te vergroten...

Zonde van je MDMA! :grin:
Klik om te vergroten...
No it's not.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Vertel eens wat nieuws :rolleyes:
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
Klik om te vergroten...

Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik :)
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wij gaan volgende week weer eens lekker uit ons bol thuis 2 dagen lang genieten en samen in elkaar opgaan :xtc:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Telpeva zei:
Drientje zei:
Vertel eens wat nieuws :rolleyes:
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
Klik om te vergroten...

Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik :)
Klik om te vergroten...

Piracetam kuurtje paar dagen voor je mdma trip zou ervoor moeten zorgen dat je weer het "echte" mdma gevoel krijgt, zoals de eerste keer zeg maar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."