#1
De meest onvergetelijke gesprekken heb ik juist zonder drugs. Juist omdat het dan veel meer waarde heeft als iemand zich echt blootgeeft. Wat overigens niet wil zeggen dat gesprekken onder drugs niets waard zijn.
NocturnalJohnny zei:Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.
Seneca zei:Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*
En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!
*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig![]()


No it's not.W.F.L. zei:
Drientje zei:Vertel eens wat nieuws
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.

Telpeva zei:Drientje zei:Vertel eens wat nieuws
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."