Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Muziek luisteren Gamen Lachen Alledaags en saai werk Praten FEESTEN Meer blowen Meer eten Eigenlijk is alles leuk als je stoned bent."
"Niet zo paranoia zijn en er is totaal geen probleem Ik had daar ook last van en het verpestte men high echt so I stopped giving a fuck. Voelt beter hoor"
"Trein Antwerpen, bus Breda. Trein *ElkeNederlandsestad* Waarom net terneuzen of goes? (naast dat goes uberkwaliteit van wiet heeft)"
"Wacky zei: Beanhead zei: Waarom net terneuzen of goes? (naast dat goes uberkwaliteit van wiet heeft) Klik om te vergroten... Omdat dat de steden het dichtst bij gent zijn, en het dus een hoop extra tijd en geld kost naar een andere stad te gaan ? Klik om te vergroten... Ah echt? Verdorie Goes lijkt toch nooit zo ver vanuit hier & ik woon toch wel een twee uur verwijdert van Gent. (GENT )"
"Walldac zei: Beanhead zei: Niet zo paranoia zijn en er is totaal geen probleem Ik had daar ook last van en het verpestte men high echt so I stopped giving a fuck. Voelt beter hoor Klik om te vergroten... Is waarschijnlijk de reden waarom ik het alleen nog maar kan geniete van m'n high als ik op m'n eentje ben. Kprobeer me altijd nog nuchtr te gedrage terwijl ik eigenlijk gwn chill moet zijn Klik om te vergroten... Raar heh? Ik heb er zelf ook nog wel last van en dat zegt me meestal dat ik gewoon nog eens een maandje moet stoppen eigenlijk. Dan ben ik gewoon weer zo stoned dat ik met alles lach en het me niet uitmaakt . Ik snap die "paranoia" zelf ook niet zo goed in feite..."
"Zeg dan gelijk reggae geel als je toch over wiet begint. Ik bedoel, de jointen werden toen gewoon aan iedereen doorgegeven, bekend en onbekend"
"&joy zei: Ik ben belg, en als we wiet nodig hebben gaan we gewoon even naar de shop. Als die dicht zijn, zijn er nog altijd wel minstens 3 mensen die we kunnen opbellen En de laatste jaren blowt echt de helft van de mn generatie.. Klik om te vergroten... Zowat iedere jongere blowt wel tegewoordig. Nou ja, de boerendorpjes wat minder maar kijk eens in de grotere steden."
"Stop gewoon een aantal weken en rook dan een heerlijk jointje op jezelf"
"salu maat maar paft ook nog is een j'ke serieus Maar oke zo moeilijk was het nu ook weer niet..."
"zozamusic zei: Gent is te gek, dolle pret int steegske . Hier op de grens is het ook geweldig . Ze gooien hier met wiet naar je. Klik om te vergroten... haha idd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!! gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,! wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gram aan de korely !! echt zalug haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha![/quote] Dikke feester . Ik zal wel is een PM'ke droppen de eerstvolgende keer dat ik naar 't steegske ga. Iets minder de laatste tijd, (meer goa's aan het doen) maar ALTIJD PRET EN FEEST IN HET STEEGSKE"