Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMA = werkzame stof in XTC pil. Zelfde spul dus."
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp Goede manier ook om je MDMA en serotonine te verneuken."
"Zijn er al testreports van? Ik ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk. Vraag me af of er toch verschillen in effect tussen pillen zit door een andere hoeveelheid MDEA/MDA oid. Hoe kom je er bij dat veel mensen zich vaag voelen door deze pil dan?"
"Volgens mij heeft het niet per se met misbruik in het verleden te maken... De tweede keer ooit dat ik MDMA gebruikte merkte ik al dat ik écht niet lekker ging van 80mg. Ongevoeligheid van nature moet er dan wel wat mee te maken hebben denk ik dan."
"DDeeJay zei: rr00 zei: DDeeJay zei: ik heb ook dit probleem maar bij mij zit dit dan weer op 300-400 MG terwijl ik er vaak 2 maanden tussen laat en ook al geprobeer 5 maanden te stoppen ... dure grapjes Klik om te vergroten... Ach... voor de kosten hoef je het niet echt te laten? Meer dan een tientje hoef je voor 400mg niet kwijt te zijn toch. Heb je dan ook last van katers met zulke hoeveelheden? Ik vraag me af of je ook meer kan hebben qua kater als je meer kan hebben voordat je er iets van voelt. Klik om te vergroten... betaal momenteel 6 euro voor 140-190 mg hang van keer tot keer af en de katers is erg maar nog niet loei hard maar als ik bove de 600 ga krijg ik zwarte plekken over de avond en toch een weekje depressie... waar is de tijd dat ik hard ging op 140 mg.... Klik om te vergroten... Hoe lange pauzes hou je nu tussen je gebruik dan? En vanaf hoe lang gebruik je MDMA, en hoe vaak gebruikte je?"
"Heel interessante thread. Ik ben zelf geen gebruiker sinds de jaren 90 (veel te jong voor, vorig jaar pas eerste keer xtc gedaan), maar het zijn wel vragen waar ik me veel mee bezig hou. Ik merk bij mezelf dat ik de laatste tijd emotioneler en gevoeliger voor ups en downs ben dan ik in de tijd voor xtc was. Of dat ermee te maken heeft vraag ik me alleen af... het kan natuurlijk minstens evenveel te maken hebben met de fase in je leven waar je door gaat, veranderingen die spelen, etc. Eigenlijk is het voor de topicstarter heel simpel: als er al iets mis is, is het nu toch al te laat... relax lekker en maak er het beste van. Voor mensen die nog gebruiken zoals ik, doe waar je je goed bij voelt en luister naar je lichaam. Misschien een interessant artikel trouwens: http://www.guardian.co.uk/society/2006/ ... hol.drugs1"
"Ik word ook para van wiet, en dat ongemakkelijke kutgevoel dat je beschrijft heb ik ook als te weinig XTC neem. Voor mij is dat alles lager dan 100mg. Denk dat je je weer prima had gevoeld als je wat bij had gedosed. Belangrijker is natuurlijk om het rustig aan te doen en alleen te gebruiken als je je nuchter, goed en relaxed voelt. Hooguit een beetje blowen als je al lekker aan de X gaat."
"Wat versta je onder kwaliteit dan? Zolang ze niet versneden zijn met troep, en meestal zijn ze dat niet in NL, is het gewoon mdma en zijn ze dus gewoon goed. Hooguit sterker of minder sterk, maar dan pas je toch gewoon je hoeveelheid aan. Het gebeurt allemaal in je koppie hoor."
"Tufnut zei: En vergeet niet om te eten! In hemelsnaam, waarom eetje niet en sport je intensief? Verder de vraag of je zeker weet dat je XTC had en dat het echt 150mg is? In tegenstelling wat mijn voorganger zegt is 75 mg een prima dosis zeker als je niets gegeten hebt, maar eigenlijk altijd (tenzij je meer dan 100kg weegt). Klik om te vergroten... Ik weeg 70kg, hou lange tussenpauzes, maar heb aan 75mg niet genoeg. Verschilt per persoon dus (hoewel de meesten aan 75mg in eerste instantie genoeg zullen hebben)."
"Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken."