#1
drugsgebruiker zei:Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
drugsgebruiker zei:Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
Nuf said. Fijner dan wat? Dan XTC blijkbaar, dat leid ik er toch uit af.
