Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die thuis 'rushen' op XTC?

Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

117 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
drugsgebruiker zei:
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Klik om te vergroten...

drugsgebruiker zei:
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
Klik om te vergroten...

Nuf said. Fijner dan wat? Dan XTC blijkbaar, dat leid ik er toch uit af.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik het graag op party's .... alhoewel ik er ook al eens een heel leuke boswandeling mee heb gemaakt, en leuke nachten hier thuis (met een meid) mee heb beleefd :grin:
S
SupaRobinLid
01-01-2024, 00:00
#3
op party's is het toch het beste hoor ^^

mja kheb het al een paar keer thuis gedaan met wat vrienden en da was echt plezant :stoned:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind MDMA/XTC een echte partydrug, geen klote aan om thuis te doen. :confused:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thuis lekker hangen op de bank, lekker blowen, muziekie, goed gesprek. Heerlijk. Lekker een stuk wandelen en weer terug naar binnen.

Op een feest een beetje dansen, lekker blowen, muziekie, iets moeilijker gesprek. Heerlijk. Lekker een stuk wandelen en weer terug naar de de dansloer.

Eigenlijk is er niet zoveel verschil en toch is het heel anders.

Ik kan niet kiezen..... :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb nog nooit xtc op een echt groot feest gebruikt.. Wel een in de stad in een discotheekachtig iets en cafeetjes maar moet zeggen dat ik het thuis toch leuker vind. Ben wel eens in/vlak na de rush alleen thuis geweest (persoon met wie ik was moest ineens weg ofzo?! is ook al lang geleden), natuurlijk vermaak je je wel maar het is zoveeeeeel leuker om er mensen bij te hebben.
Mijn voorkeur gaat nu gewoon uit naar een groep mensen, allemaal aan de mdma lekker bij iemand thuis. Een keer zaten we met zn 9e waarvan 7 aan de mdma bij iemand thuis, was wel leuk enzo. Maar meestal ben je toch t meest bezig met de mensen die naast je zitten. In het begin werd er om die reden nog actief van plaats gewisselt maar op t einde was hier geen sprake meer van. Lag wel naast mn beste vriendinnetje dus vermaakte me wel maarja(voornamelijk in de zin van knuffelen en lieve dingen tegen elkaar zeggen haha).
Met zn 4e of 5e is het naar mijn mening ideaal, lekker bij iemand thuis. Muziekje aan, en genieten van elkaars aanwezigheid :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
W.F.L. zei:
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

In de auto?! Haha. :grin:
Klik om te vergroten...

In de auto ja. Geweldige setting hoor.. Eerste keer MDMA met m'n beste vriend, met de auto naar een bos buiten de stad gereden, genoeg MDMA (360-400mg uiteindelijk genomen), iPod, CD's (zo heb ik tekno ontdekt), sigaretten en de hele nacht muziek luisteren, roken en praten ver weg van alles. :hearteyes: Echt een mooie ervaring.

Edit: O ja, 's ochtends moest iemand komen aanrijden omdat we de autobatterij naar de klote geholpen hadden door heel de nacht keihard muziek te luisteren. :grin:

Angramar Temenos zei:
Fijnste blijft thuis met een leuk meisje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dit wil ik trouwens ooit ook eens doen. Naja, komt er ooit wel een keertje van. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
drugsgebruiker zei:
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Klik om te vergroten...

drugsgebruiker zei:
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
Klik om te vergroten...

Nuf said. Fijner dan wat? Dan XTC blijkbaar, dat leid ik er toch uit af.
Klik om te vergroten...
Veel fijner dan op een feest?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
KoxBox zei:
drugsgebruiker zei:
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Klik om te vergroten...

drugsgebruiker zei:
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.
Klik om te vergroten...

Nuf said. Fijner dan wat? Dan XTC blijkbaar, dat leid ik er toch uit af.
Klik om te vergroten...
Veel fijner dan op een feest?
Klik om te vergroten...
Ja, jongens. Hij zegt XTC kan leuker zijn maar vind ik leuker op een feest. MDMA heb ik nog nooit gedaan (dus zou hij XTC ook nog nooit gedaan moeten hebben moest hij weten dat het dezelfde stof is), maar lijkt me veel fijner ja thuis inderdaad.

Maar hoe kan XTC leuker zijn op een feest en MDMA fijner thuis als het fokking dezelfde stof is???

En nu leg ik het echt niet meer uit hoor. Ik vind het wel duidelijk genoeg nu.
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind xtc een echte partydrug en niet iets dat ik snel thuis zou doen. In een thuissituatie zou ik liever iets psychedelisch nemen. Een vertrouwde omgeving is dan wel zo lekker.

Er is mijns inziens niets mooier dan onder invloed van MDMA op een groot feest met een mooie groep vrienden en heel veel gelijkgestemden lekker te knallen op de muziek die je leuk vindt. Die paar keer paar jaar dat ik xtc doe bewaar ik echt alleen voor bijzondere feestjes.
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zowel op de grote hardstyle events en thuis X gebruikt.
Ik vind dat op de feesten de drug echt tot zijn recht komt, want de muziek is dan zo intens en mooi dat stilstaan sowieso al geen optie meer is.
Het mooie ervan is dat jij 1 van de zovele bent die uit ze plaat is en de X gebruikers onder ons weten hoe leuk dat is :rock:

Ik zeg niet dat thuis, met een paar maten, aan de X niet leuk is, want ook dit vind ik fantastisch.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mikkelk zei:
Ik heb zowel op de grote hardstyle events en thuis X gebruikt.
Ik vind dat op de feesten de drug echt tot zijn recht komt, want de muziek is dan zo intens en mooi dat stilstaan sowieso al geen optie meer is.
Het mooie ervan is dat jij 1 van de zovele bent die uit ze plaat is en de X gebruikers onder ons weten hoe leuk dat is :rock:

Ik zeg niet dat thuis, met een paar maten, aan de X niet leuk is, want ook dit vind ik fantastisch.
Klik om te vergroten...

Als ik dan stil ga staan word ik misselijk.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
Klik om te vergroten...

Zelfde, heb 1 keer thuis gedaan voor de tv met m'n zatte kop :P was gelijk m'n allereerste keer niet zo heel speciaal. 3 dagen erna op festival gedaan was echt knallen. Heb toen ook nog op kleinere gratis festivals gedaan. Maar niks haalt het bij de grote festivals met lasershows, iedereen van de kaart vuurwerk, overal nieuwe stages met muziek dus iedere keer m'n rush die terug aanwakkert enzo heerlijk.

xtc = party only voor mij
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
De keren dat ik mdma doe is dat bijna altijd op een feest/festival of iets in die trant.
Heb 't wel thuis gedaan maar beviel me toch minder.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.
Klik om te vergroten...

Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zoals dat met alle drugs het geval is.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exactement!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Klik om te vergroten...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
KoxBox zei:
Ik wil graag een DF God worden dus plaats nog maar wat onzin hier
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."