#1
Hier nog 2!wij hebben de hele winter ieder weekend de vaagste trips beleefd op zo'n beetje alles wat er in de omloop is whaha.
Gecombineerd om zoveel mogelijk hallucinaties op te wekken.
Buiten in de sneeuw lopen,op een bankje op het kerkhof als alles euforisch en perfect is.
Urenlang in de vrieskou door de polders lopen en dan weer thuiskomen in ons warme hol om weer bij te pakken.
Ja het was leuk maar nu weer even niks meer.
Leuke tijden om op terug te kijken
We zoeken eigenlijk mede tripgenoten die ook van boswandelingen houden..
Groetjes
Gecombineerd om zoveel mogelijk hallucinaties op te wekken.
Buiten in de sneeuw lopen,op een bankje op het kerkhof als alles euforisch en perfect is.
Urenlang in de vrieskou door de polders lopen en dan weer thuiskomen in ons warme hol om weer bij te pakken.
Ja het was leuk maar nu weer even niks meer.
Leuke tijden om op terug te kijken
We zoeken eigenlijk mede tripgenoten die ook van boswandelingen houden..
Groetjes

