Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die thuis 'rushen' op XTC?

Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

117 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
spacewomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier nog 2!wij hebben de hele winter ieder weekend de vaagste trips beleefd op zo'n beetje alles wat er in de omloop is whaha.
Gecombineerd om zoveel mogelijk hallucinaties op te wekken.
Buiten in de sneeuw lopen,op een bankje op het kerkhof als alles euforisch en perfect is.
Urenlang in de vrieskou door de polders lopen en dan weer thuiskomen in ons warme hol om weer bij te pakken.
Ja het was leuk maar nu weer even niks meer.
Leuke tijden om op terug te kijken
We zoeken eigenlijk mede tripgenoten die ook van boswandelingen houden..
Groetjes
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
*Steekt vinger op* Alleen ik ben wel alleen....
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
*Steekt vinger op* Alleen ik ben wel alleen....
Klik om te vergroten...

Je kan in je eentje ook genieten :) ,
denk alleen wel dat ik met iemand praten zal missen op zo'n moment..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Birdo zei:
Drientje zei:
*Steekt vinger op* Alleen ik ben wel alleen....
Klik om te vergroten...

Je kan in je eentje ook genieten :) ,
denk alleen wel dat ik met iemand praten zal missen op zo'n moment..
Klik om te vergroten...
Valt wel mee, schizofrene situaties zijn de baas! :grin:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
*Steekt vinger op* Alleen ik ben wel alleen....
Klik om te vergroten...

Wil je ook een uitnodiging?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacewoman zei:
We zoeken eigenlijk mede tripgenoten die ook van boswandelingen houden..
Groetjes
Klik om te vergroten...
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#7
it'sme zei:
Oeh.....krijg der nu alweer zin in :P
Klik om te vergroten...

Mijn gebeden zijn gehoord :grin: Vanmiddag stond buurman ineens aan de deur met capsules met pure MDMA. 20:00 eentje gedropt :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Delicious! Heerlijk na die lange tijd MDMA, laatste pilletje is vorige zomer geweest :mrgreen:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#8
langeman zei:
Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....
Klik om te vergroten...

Nummer 2 meld zich :grin: Ik woon alleen helemaal in het zuiden, dus boswandelingetje zit er niet in, beetje ver naar boven de rivieren :P
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb vroeger op grote feesten aardig uit mijn koekie rondgelopen, genoot vooral van de muziek i.c.m. de lichtshow (vooral als de lichten precies op de muziek meegaan) en vooral ook op mijn vrienden letten en die volgen.

de laatste jaren gebruik ik vooral thuis. lekker alleen stevig uit mijn dak gaan op muziek,blowtje erbij, niemand die op je let dus alle remmen kunnen los :wink:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Fijnste blijft thuis met een leuk meisje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :grin: :rock:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind thuis altijd vele malen intenser. Het gevoel is dan veel meer aanwezig.

Hebben meer mensen dat?

En de gesprekken met vrienden zijn natuurlijk onvergetelijk.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
De meest onvergetelijke gesprekken heb ik juist zonder drugs. Juist omdat het dan veel meer waarde heeft als iemand zich echt blootgeeft. Wat overigens niet wil zeggen dat gesprekken onder drugs niets waard zijn.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#13
NocturnalJohnny zei:
Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.
Klik om te vergroten...

Wat de fuck gast?
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thuis, met m'n meissie... :hearteyes:

En op de feestjes stampen met 'n pilsje...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb vaak liggen spacen thuis op de xtc/mdma maar dat heb ik nu wel weer gehad. als ik het al doe is t op n feest.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zit ook candyflip te overwegen... lijkt een interessante experience te worden.

Heb goede LSD, alleen m'n source voor fijne (dure maar zuivere) MDMA kristallen helaas opgedroogd. Maar even wachten nog dus, want wil wel echt goed weten wat ik neem en goed kunnen doseren...
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik neem wel eens bij vrienden thuis en soms, klinkt gek, maar als ik een pilletje neem vind ik het soms heerlijk om ff languit te liggen met me ogen dicht en naar de muziek te luisteren en dan zeg maar met je handen uit je dak te gaan whaha :P en vervolgens opstaan en helemaal uit je dak te gaan .. gewoon in iemands woonkamer :P mja moet kunnen toch?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thuis of op een feest, ik vind het allebei geweldig zolang je maar met meer dan alleen jezelf bent. Het heeft allebei zo zijn charmes, thuis kan je echt alles doen wat je wil en op feestjes kun je genieten van een mooie show. Als ik zou moeten kiezen heb ik toch liever een dikke lasershow met blazende boxen in mijn buurt dan dat ik thuis zit!
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*

En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!

*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig :hearteyes:
y
yamahaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik wil eigenlijk alleen maar sex en praten,heerlijk gebruik alleen maar xtc thuis.
Seneca zei:
Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*

En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!

*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."