Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben eigenlijk een laatbloeier. Ik was wel 12 toen ik begon met roken maar was 17 toen ik op kamers in amsterdam woonde en een vriend me een joint aanbood .af en toe blowen en veel drank en damn veel geleerd van de dames Ik ben gestopt op mijn 20ste en heb zeker 13 jaar doorgebracht aan mijn carriere en gezin. Toen ben ik gescheiden en ondekte opnieuw de wiet ( daar voor heel af en toe ). Nu 3 jaar geleden hebben mijn vrouw en ik de xtc ondekt en wauwwwwwww. Ook hebben we samen anderen middelen ondekt maar x blijft het voor ons. We zijn semi nieusgierig maar we willen nooit de komplete beheersing verliezen.Dus veel lezen en samen erover praten.Staan we er samen achter dan proberen we het."
"1.XTC 2.Poppers 3.Wiet En hemels als je die 3 combineerd"
"Na veel lezen en bedenken is het volgende wat we gaan doen GHB ik lees me goed in en denk begin volgend jaar dat we het gaan doen"
"Ik gebruik dagelijks 1 of 2 borrels en een jointje samen met mijn meisje als slaapmutsje . In het weekend soms iets meer en soms andere stoffen maar doordeweeks is dit standaard en ik functioneer er heel goed op."
"Gezond is het niet maar ik zelf heb ook vaak genoeg een pret sigaret gerookt een dag voor mijn operaties."
"Het wordt mdma kristallen en heerlijk oud en nieuw vieren met een dosis romantiek"
"Reza zei: Mijn drugs top 3..! 1. MDMA! Dat was gewoon liefde op het eerste gezicht, helemaal in combinatie met seks..! Helemaal mee eens, ik kijk uit naar de volgende keer , waarschijnlijk volgend weekend:P Klik om te vergroten..."
"ken het niet maar mijn interesse is gewekt"
"Elke dag wel 1 of 2 borrels en wiet . Om de 6 weken mdma ,maar nu even stoppen tot 1 december"
"wiet en alcohol"