Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hooguit 200 miligram per keer en alleen op feestjes. Bij het gebruik van pep ben ik erachter gekomen dat ik het beste zo min mogelijk kan gebruiken en zo veel mogelijk proberen om normaal te eten en te slapen etc. Werkt prima."
"Flameon zei: Alcohol of drugs nooit gebruiken op je baan .... dan gebruikj e het mijn inziens niet meer recreatief en dan ben je fout bezig! Klik om te vergroten... Als jij als vakkenvuller in een supermarkt af en toe een beetje pep gebruikt zodat je harder kan werken en omdat het gewoon leuk is, dan vind ik niet dat je fout bezig bent."
"Gemini zei: Je bent sowieso nergens allergisch aan. Klik om te vergroten... Dankjewel."
"Liesette zei: katers krijg je van± zuipen niet slapen s´nachts drugs nemen kater krijg je niet van 100 mg 73% gedropped om 07.00 am, en slapen doe je dan ook om 23.00 pm Klik om te vergroten... Ja goeie tip, een bommetje speed van 100 mg bij het ontbijt. Die ga ik onthouden voor als ik weer eens geen zin heb om naar school te gaan. Ontopic: Iedereen reageert anders op speed. Zelf heb ik het pas 1 keer gebruikt en die keer zag ik er nog redelijk normaal uit en was ik niet para etc. Ik kon alleen niet echt slapen, maar nadat ik een paar uurtjes in bed muziek had geluisterd, kon ik de dag erna weer prima functioneren (alleen eten ging iets minder goed, maar lukte ook nog wel ). Het is aan te raden om 6 tot 8 uur voordat je wil gaan slapen geen speed meer bij te nemen, en als het kan om wat temazepam te pakken of een joint te roken voor als je wil slapen. De volgende dag kun je dan eventueel tegen je ouders zeggen dat je veel te veel hebt gezopen als je niet helemaal fit bent."
"Inderdaad naar de huisarts als dit nog een dag of 5 duurt. In de tussentijd zou ik even gezond aan doen, elke dag fruit eten en genoeg slapen je kent het wel."
"Toevallig heb ik afgelopen weekend ook mijn eerste kennismaking gehad met amfetamines. Ik had zaterdagavond een mooi feestje hier om de hoek én een verschrikkelijke kater, dus toen heb ik wat pep geschooid om niet al om te vallen na een half uurtje dansen. Uiteindelijk is het een prachtige avond vol drukke danspasjes en idioot/geniaal gepraat geworden"
"Chris Pontius zei: Fuck ya! Klik om te vergroten... Wat een dunne lijn"
"Dubz zei: Seatbelt zei: Mensen help!! Waarom ben ik niet zo stoer als TS? Ik wil ook zo veel krijt en paracetemollen gebruiken! En kan iemand me ook even leren hoe je je opmaakt zo verneukt? plz Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. OT: Verder geen uitleg nodig Klik om te vergroten... heY je MOeT geWooN opsTAaN meT een jointT SmorGeNS en dAn zOvEEL bIEr DrinEken Als je kAn, en daN Met je maTtIes De stAD iN hossELen En vAN eeN of aNdErE sTraAtsoLdAAt pOEDerS koPen eN alLeS tEGelIJk oPsnuIveN!!!!!11111```` Klik om te vergroten... Hahaha, +1 voor de moeite."
"Ganjaaa zei: Na de hele plak op gegeten te hebben en 15 minuten te hebben gewacht merkte ik niks. Ik werd ongeduldig, en at nog een plak. (Mijn vrienden volgden) Klik om te vergroten... Niet slim. Ik heb meestal dat ik minstens 1 uur moet wachten op de opkomst van alles wat je oraal inneemt (spacecake, pillen etc.), soms zelfs 1,5 uur. Volgende keer iets geduldiger zijn hè"
"Er klonk wat gestommel, mijn zus en haar vriendin waren nog bezig met naar bed gaan. Klik om te vergroten... Nice..."