Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel veel sterkte met revalideren en vooral met stoppen natuurlijk!"
"Prima, doen we dat"
"Ben erg benieuwd wat R10T33R gaat neerzetten met zijn 8-bit liveset!! Iemand in voor een DF-meet? Wil de gezichten bij de naam wel eens zien! Zal even een nieuw topic openen."
"Voor de mensen die ook van de partij willen zijn op een eventuele meeting @ Q-Space: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24 ... 81#p925181"
"Haha woooooooop!"
"Chaincells zei: Ik koop het per gram, dus halve gram.. is een beetje raar vind ik. Maar het komt er op neer dat je het gewoon mag gebruiken in NL? (zolang je geen auto rijd o.i.d.) Klik om te vergroten... Ja, het komt erop neer dat je het mag gebruiken, maar eigenlijk niet in bezit mag hebben. Je mag dus onder invloed zijn maar je mag (eigenlijk) niks op zak hebben."
"Scorp zei: En heeft er iemand een idee van over hoe het in Belgie zit? Dat zal wel weer net zoals in Nederland alleen iets erger zijn zeker... Klik om te vergroten... Daar durf ik je niks over te vertellen, probeer 't eens met google?"
"Wát een verhaal! Heb zelf geen ervaring met DMT maar zoals jij 't beschrijft moet het heel intens geweest zijn. Misschien toch maar ff minderen hè"
"Mooi reportje, kan me er helemaal in vinden!"
"Piercings, tattoos (wel met mate!), en ik moet toch zeggen vrouwen met rood haar! Ook vind ik 't aantrekkelijk als vrouwen openstaan voor drugs en naar parties gaan, weet niet wat dat is!"