Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo benzo?

Jouw favo benzo?

106 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flunitrazepam
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diazepam 10 mg.
Oxydepam ? mg.
Flurazepam 18,7 mg.

Alleen word ik helaas er snel immuun van. Flurazepam werkte ook lekker in toen ik 2 tegelijk had in genomen, so maar de volgende dag was ik superfit wakker ! Heerlijk was dat.

Als 1 van jullie een medicatie kennen want goed is tegen het inslapen, minder chaotische gedachtes en een goede nachtrust vermeem ik deze graag !

Hartelijk bedankt medeforumers. Fijne avond verder.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmm ik heb niet echt een voorkeur ofzo, maar als ik echt MOET slapen en het lukt niet met huis-tuin-en-keukenmiddelen dan is 2mg Clonazepam wel zo prettig.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lormetazepam
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rustig word je er wel van, slapen gaat ook prima hihihi. Naar buiten gaan idd niet het meest verstandige plan
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik begin: Diazepam
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou favo benzo?

Helemaalnietspam.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Jou favo benzo?

Diazepam. Maar eigenlijk kan je niet van "favoriet" spreken aangezien ik bijna 2 jaar geleden in een soort-van depressie ben geraakt door dat spul.

Neem het nog wel af en toe maar niet meer dan een paar keer per jaar als ik echt niet kan slapen of mega gestresst ben ofzo. Recreatief werkt voor mij niet (meer) hoewel diazepam met bier wel heerlijke combinatie is :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lorazepam is denk ik toch wel dé allround benzo voor mij, perfect om te slapen maar ook overdag nog enigszins verantwoord te gebruiken. En het heeft ook een hoge recreatieve waarde, alleen het werkt wat lang.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan niet kiezen
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Lorazepam is denk ik toch wel dé allround benzo voor mij, perfect om te slapen maar ook overdag nog enigszins verantwoord te gebruiken. En het heeft ook een hoge recreatieve waarde, alleen het werkt wat lang.
Klik om te vergroten...
+1

Wat op de tweede plaats staat voor mij is Bromazepam. Geeft vooral euforisch effect maar wel korte duur... Ik had er 20 van 3mg, ze waren snel op want ik slikte er meteen 4 tegelijk op voor 12mg in te nemen :openmouth:.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
Klik om te vergroten...

Ja, zo is het makkelijk hé!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Sublimo zei:
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
Klik om te vergroten...

Ja, zo is het makkelijk hé!
Klik om te vergroten...

Haha :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Medicinaal: Alprazolam
Recreatief: Flunitrazepam
S
StilnoctRocksLid
01-01-2024, 00:00
#16
therapeutisch = xanax !!!
recreatief = stilnoct en oxazepam en valium
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Favo's: dormicum(midazolam), bromazepam en rivotril(clonazepam)
m
miss pepperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb alleen nog maar oxazepam en xanax gehad maar merk eigenlijk helemaal niet zo veel/geen verschil tussen die twee? :confused:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oxazepam.

Meer heb ik er niet over te vertellen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Al kon ik niet goed kiezen. Oxazepam, Bromazepam en Roofies zijn ook de bom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."