Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Zijn hele harde hartkloppingen normaal op mdma/mephedron Bij mephedrone is een (extreem) hoge hartslag vrij normaal, vooral bij hoge doseringen. Bij mdma hoor ik het niet zo vaak."
"Q tjes zijn echt de shit! vanavond gaan ze mee naar Reng deng deng. Ik krijg ze voor €3,50, mooie prijs voor toppillen."
"ik zou met 20 mg beginnen."
"Geen goede combinatie, niet zo zeer omdat het gevaarlijk is, maar omdat je dan bijna niets van keta voelt. Benzo's dempen het Dissociatieve effect van keta. Het is wel een apart gevoel de combinatie, maar veel milder en dus een beetje zonde van je keta."
"Ik ben liever nuchter op een sociale aangelegenheid, op alcohol na dan. Ik heb al een lichte sociale angststoornis en dit word door de meeste drugs versterkt, dan word ik soms helemaal para en durf ik tegen niemand iets te zeggen (onbekenden dan). Van alcohol (niet te veel) word ik juist méér mezelf, ben dan wat losser en schaam me niet voor wat ik zeg of wil zeggen. van benzo's word ik soms meer mezelf soms te afgevlakt waardoor ik niet eens meer zin heb om een gesprek te voeren. Maar kan me best voorstellen dat het chill is om speed te gebruiken bij een sociale aangelegenheid (als je geen last van angsten hebt), je hebt meer zin om te praten en bent energieker en scherper, voor de rest ben je volgens mij nog steeds 'jezelf'. Denk dat als je dit af en toe doet en met mate, dit geen kwaad kan. net als met alcohol wat de meeste mensen doen."
"Bij mij heeft het geen effect, misschien een iets minder harde crash maar niet echt noemenswaardige verbetering van de hele ervaring.."
"Je voelt het, maar dat is ook alles, het brand niet echt. na 10 min heb je nergens last meer van."
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Methoxetamine - nu verkrijgbaar in de betere RC webshop! Morgen ontvang ik mijn halve grammetje! Ik zal even laten weten of het wat is, het klinkt iniedergeval veelbelovend.."
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Ja het is aangekomen, In 1 woord: heftig. had er na het lezen van een aantal reports en mijn Keta tollerantie niet heel veel van verwacht, maar het is echt tof spul. 25 mg genomen, begon na 10 min wat te voelen, beetje een warm cozy opiaat gevoel, dit ging na een half uur over in een sterk dissasociatief gevoel, draaierig en dergelijke,waarna het na nog een half uur nog sterker dissasocief werd en het steeds 'kouder' werd, de opiaat gevoelens verdwenen zegmaar. toen na een half uur begon ik langzaamaan wat helderder te worden voelde me nog steeds best energiek en scherp een beetje een 'strak' gevoel. Dit effect hield nog zo'n 2u aan totdat ik me weer back to baseline voelde, al met al een vette trip. Veel heftiger maar ook anders dan keta. Had niet direct de neiging meer te nemen zoals bij keta. Dag erna nergens last van."
"Cole zei: Maar eigenlijk is het zonde ja, wat zowel mdma als coke op je eentje draait vaak uit op uren rukken en dan is het uitgewerkt en ben je nog niet klaargekomen en heb je er niets aan gehad héhéhé Klik om te vergroten... WTF dit is wel het laatste waar ik behoefte aan heb op coke of mdma! , en het draait ook op niets uit idd. Met speed of 2cb is t een ander verhaal.."