Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind 4-FMP de beste partydrugs die er eigenlijk is. + Lichte mdma-achtige buzz + Extra energie + Je ziet er normaal uit, niemand valt het op + Kater is te verwaarlozen in vergelijking met pep en xtc."
"Lachgas"
"Nee nooit gehad. Mijn max was dan ook 500mg. Heb je een link ervan?"
"Apart, ik heb er nog nooit iemand over gehoord. Volgens mij moet je het dan wel behoorlijk bont maken."
"Ecth fijn spul . Heb het laast voor het eerst genomen. Het heeft wat van pep en mdma weg, alleen is de werking van 4FMP minder sterk. de euforie vind ik echter dan van mdma, en het fijne is dat ik niet zo'n hoofd krijg aka Lau . geen klapperkaak, geen grote pupillen, geen wegdraaiende ogen, Het is gewoon top spul!"
"HPPD symptomen worden er wel erger door merk ik."
"4-FMP gevolgd door Mephedrone."
"Ik doe zelf meestal 150mg minimaal tot max 250mg. Begin laag en als het tegenvalt kan je altijd bijnemen."
"PatsyStoneD zei: Ik ga binnenkort op vakantie naar Barcelona en wil dan eigenlijk wat Mephedrone meenemen. Ik ben er echter niet uit of dit legaal is of dat ik straks aangehouden wordt door een drugshond. Kan iemand mij meer vertellen? Klik om te vergroten... Als zij zoiets vinden wordt je opgepakt omdat ze denken dat het coke, speed etc is. Voordat ze weten dat het mephedrone is en dat dat legaal is (als dat al zo is) dan is je vakantie al zo beetje voorbij. Niet verstandig dus. En hé je zit in Barca godverdomme, waarom heb je drugs nodig!?"
"Volgens de verpakking bij mij zo'n 3 uur, maar ik merkte het na 6 uur nog wel."