Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik nam gisteren om 13:23 een pil van 100 mg. 14:52 ik voelde nog steeds niets toen nam ik er 2 Een paar uur later volgens mij nog 2. Toen pas werd ik een beetje vaag. Ik had superhonger maar kreeg met moeite 1 boterham met kaas moeilijk weg. Toen ging ik douchen. Kwam ik er fucked up uit. Ik voelde me zo dood, misselijk, vaag en vooral niet fijn. Tijdens het diner rond een uur of 18 met moeite salade gegeten. En toen even een kopje warm water met stukjes citroen erin tegen de misselijkheid, had al mijn tanden gepoetst want mijn ogen kon ik niet meer openhouden. Ik liep naar mijn bed toe, en rende snel terug naar de wc en ja hoor. Alles wat ik met moeite binnen kreeg ging er zo weer uit. Ik voelde me gelukkig wel opgelucht. Maar slapen lukte nog steeds niet? Terwijl ik mijn ogen echt niet open kon houden. Had zo een verdomme slaap. En ik had daarvoor ook het gevoel dat mijn ogen naar links en rechts gingen, heel vaag allemaal. Maar ik zag er wel zoals gewoonlijk eruit. Denk dat iedereen het anders ervaart maar ik zou het niet nog een keer gebruiken. Oja ! Vannacht ook super slecht geslapen. Half wel half niet, op werk viel ik zowat in slaap. Was een beetje depri/chago. Maar voel me nu inmiddels weer beter. Fijn dat het niet dagenlang blijft aanhouden net zoals bij andere drugs/medicatie"
"Oja, ik werd er ook zwaar emotioneel van. Ineens allemaal dingen lopen ouwehoeren waar ik normaal geen ene flikker om geef. Dacht de volgende ochtend. Loop toch niet zo te zeiken joh, zeikwijf! Haha kutmedicijn"
"Psychedelibee zei: Goed dat je erbij geholpen gaat worden, want als je maar lang genoeg de grenzen opzoekt en overschrijdt gaat het een keer echt fout. Klik om te vergroten... Helemaal gelijk hebbie! Hoop echt dat ik wat dit gebied betreft zal veranderen en echt geholpen kan worden. Wil echt niet aan een OD overlijden of in de goot eindigen en mijn lichaam verkopen voor een beetje dope of weet ik het wat"
"[/quote]Onder invloed op het werk rond lopen lijkt me uberhaupt niet relaxt, wat je werk ook is. Heb het ook nooit begrepen dat mensen kunnen blowen en dan naar het werk.[/quote] Iedereen is anders hé, voor sommige die al jarenlang blowen is het zo'n gewoonte geworden dat ze zonder niet normaal functioneren of niet zichzelf voelen. Blowen is nog wel het meest minst 'erge' wat je op je werk kunt gebruiken. Bouwvakkers als voorbeeld snuiven vollop voor/tijdens en na het werk. En zo heb je nog tig voorbeelden van drugsgebruikers en arbeiders"
"Psychedelibee zei: HoneyC zei: Iedereen is anders hé, voor sommige die al jarenlang blowen is het zo'n gewoonte geworden dat ze zonder niet normaal functioneren of niet zichzelf voelen. Blowen is nog wel het meest minst 'erge' wat je op je werk kunt gebruiken. Bouwvakkers als voorbeeld snuiven vollop voor/tijdens en na het werk. En zo heb je nog tig voorbeelden van drugsgebruikers en arbeiders Klik om te vergroten... Iedereen is anders inderdaad, maar ik heb zelf jaren dagelijks geblowd en vond het toen niet eens relaxt om te blowen op werk. Snuiven tijdens het werk lijkt me niet eens echt vervelend persoonlijk, maar als je daar aan gaat beginnen is het einde wel zoek denk ik. Klik om te vergroten... Achja ieder z'n ding he. Het beste is inderdaad dat je gewoon nuchter naar je werk gaat"
"En nuchter blijft, of course."
"trippykees zei: Arjan zei: Carina zei: Iemand ervaring met seroquel? Klik om te vergroten... Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)... Klik om te vergroten... ben je beetje para? Klik om te vergroten... Mooi niet. Alles draait om geld tegenwoordig. Kijk maar eens op netflix naar de documentaire 'op recept van de dokter'. Wij zijn éénmaal een brainwashed generatie, en de overheid wordt rijk door onze zogenaamde ziektes. Tegenwoordig krijgt iedereen een stempel, bij elke stempel minstens 1 medicatie wat je misschien een beetje lijkt te helpen maar de rest ook verkloot. Honderen jaren geleden had je een dorpsgek en was dat oké,nu heb je Pietje die bipolair is en Jantje die depressief is en Janneke die ADHD en ADD heeft. Sommige dingen zijn ernstig en moeten behandeld worden omdat het je leven belemmerd, maar daarnaast geloof ik dus echt wel dat ze je laten geloven dat je ziek bent zodat de overheid lekker rijk dankzij ons de goed geloofwaardige volk kan worden."
"Beetje late reactie maar goed, voor mensen die het toch gaan lezen. Ik nam een temazepam om wat rustiger te worden met het genot van een biertje. Na 3 biertjes ben ik dus nog een pil gaan nemen daarna heb ik nog 2 biertjes gedronken en de rest van de avond was super vlaag. Next morning. Ik werd wakker in jet ziekenhuis, sneden op mijn linkerarm krassen en sneden op en in mijn handen. Ik was dus helemaal padje af. Ik heb nog NOOIT mezelf zo pijn Gedaan en deze combi heeft mijn bewustzijn helemaal van mij afgenomen. Ik snap en begrijp nog sneeds niet WAAROM ik mezelf heb gesneden. Ik schrok overigens ook enorm van mij zelf. En mijn hartritme was van 80 naar 120 gestegen, niet te aanraden dus. Note: hiervoor is het nooit zo ver gekomen maar toch raad ik deze cominatie niet aan. En oja! Al mijn andere 8 pillen zijn kwijt. Waarschijnlijk ook allemaal ingenomen. shitjo"
"Erick zei: Van alles door elkaar is nooit verstandig, maar temazepam (normison) kan weinig kwaad aanrichten. Lijkt mij. Klik om te vergroten... Alles wat met een 'pam' eindigt zorgt voor geheugenverlies. Dus je zal stukken van je avond of wat dan ook vergeten. En als je het mixt met drugs of alcohol is de kans dat je het vergeet plus domme dingen doet groter heb ik gemerkt. Conclusie temazepam kan ookk schade aanrichten"
"Psychedelibee zei: HoneyC zei: Denk dat iedereen het anders ervaart maar ik zou het niet nog een keer gebruiken. Klik om te vergroten... Dat het zo'n nare ervaring was komt natuurlijk gewoon doordat je veel te veel hebt genomen. Je mag overigens nog van geluk spreken want boven de 300mg loop je een groot risico op een beroerte met tramadol. Lees je alsjeblieft beter in een volgende keer als je wat nieuws probeert want dit soort geintjes kunnen enorm gevaarlijk zijn. Klik om te vergroten... Wow. Ik had al het één en het ander gelezen. Maar soms heb ik van die idiote impulsieve acties. Binnenkort word ik hierbij ook professioneel geholpen, want ik heb vaak net tegen het randje aangezeten met verschillende dingen. Maar op één of ander manier trekt dit mij, of kick ik hier op.. Ik snap dit/mezelf soms ook echt niet. Dacht eerlijk gezegd ook dat ik gister dood zou gaan, zo beroerd voelde ik me"