Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog wat ketamine."
"Ketamine."
"Op het moment alleen nicotine, maar straks..."
"Voor het moment nicotine, maar daar zal snel verandering in komen."
"Chloroform."
"5-MeO-Mipt."
"Pascal FM zei: Heb net een capsule met +-22mg 2C-B open gemaakt, in vieren gedeeld en net het eerste kwartje nasaal naar binnen gewerkt...apart smaakje Klik om te vergroten... Jaloers !"
"Pascal FM zei: haha....sorry heb het nog nooit via de neus naar binnen gewerkt....ben benieuwd....bouw het voorzichtig op... Klik om te vergroten... Ik ben benieuwd wat je gaat voelen."
"Pascal FM zei: Sublimo zei: Pascal FM zei: haha....sorry heb het nog nooit via de neus naar binnen gewerkt....ben benieuwd....bouw het voorzichtig op... Klik om te vergroten... Ik ben benieuwd wat je gaat voelen. Klik om te vergroten... ik ook had graag wat met je gedeeld. als het de moeite waard is zal ik er een reportje van posten Klik om te vergroten... Leuk !"