Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Experimenteren met deze planten is echter bijzonder gevaarlijk. Het verschil in hoeveelheid benodigd voor het hallucinerende effect en een dodelijke dosis is bijzonder klein, namelijk tussen 0,2 en 0,4%. Voor scopolamine ligt de grenswaarde voor een dodelijk effect reeds op 50mg. Zelfs geringere hoeveelheden kunnen door ademhalingsproblemen tot de dood leiden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Datura"
"hieeeyy Bromazepam Stofnaam: bromazepam Merknaam: Bromazanil / Lexotanil Voornaamste werking: anxilotisch / sedatief Vorm: langwerpige tabletten die je in 4 kan delen Sterkte: 3 / 6 mg Halfwaarde eliminatietijd: 20 uur Maximale plasmaspiegel: 2 uur Weetjes: Het word bijna niet meer gebruikt Persoonlijke ervaring: Heb het maar een paar keer gehad... Net alsof je een halve oxazepam pakt eigenlijk, alleen ietsje langer effect, en iets minder sterk ( met de 3mg variant die ik had ) Voor mij geen voordeel ten opzichte enige andere die ik gebruikt heb. Klik om te vergroten... Ik heb die 12 mg variant en die is heel veel keer sterker dan een halve oxazepam. Ik heb behoorlijk ervaring met benzo's, met xanax ook waarik heel groot misburik van maakte tot 12 mg / dag. Maar bromazepam 12 mg (wit product dus) van lexotanil is heel erg sterk. Persoonlijk vind ik een hele goede benzo,sterke en vele male sterker dan xanax."
"Flunitrazespeed zei: maat, prijs u ten eerste maar gelukkig met eender welke hoeveelheid bromazepam die ge nog kunt vinden int stad den dag v vandaag.. aangezien uw vraag is hoeveel ge der van moet pakken, zou ik om te beginnen niet meer dan 12mg nemen (ge moogt gerust zijn dat ge der "iets" van voelt ) of ge da nu opbouwend moet nemen om te kijken wanneer je wat voelt...nah doe maar niet, dan is er al een deel uitgewerkt voor da ge het volgende voelt. Klik om te vergroten... Je kan er makkelijk aan geraken hoor, zeker in België zeker als het in Antwerpen is. Tis toch ni zo moeilijk om dr aan te geraken, 1 EUR et stuk."
"Carlitos zei: Hoe kan je nou oordelen dat het makkelijk of moeilijk is. Ik heb nu pep van 64% is het dan makkelijk om er aan te geraken meteen voor iedereen ? Duurde wat maandjes hoor voordat het weer binnen was zo'n uitslag. Het is slechts het beeld wat je heb van de dingen om je heen en die er gebeuren of zijn,en dan is het makkelijk om je oordeel klaar te hebben. Ik heb nu 2 mensen die allebei me 60+ kunnen geven,maar dat maakt het niet makkelijker voor iedereen om aan zulke goede pep te komen. Met medicijnen kan je net zo hard genept worden(onjuiste inhoud bv,geen houdbaarheidsdatum op verpakking) daarom heb ik alles van farmaceutische nederlandse bedrijfen met doosjes en bijsluiters en al . Klik om te vergroten... In Antwerpen is er een heeeeeel bekende buurt hoor, de meeste mensen in Antwerpen zullen het plaats kennen. Ilyas is ook iemand uit Antwerpen, vandaar dus. Maar je hebt zeker ook wel gelijk, als je het in het algemeen bedoeld."
"man blijf van die kutzooi af, maar als je toch wilt experimentere met die shit. moet je minstens 3 x 0.5 mg ineens nemen dan ga je je wel onstpannen voelen. Een joint met xanax werkt ook heel erg goed, maarja kzit nu momenteel af te bouwen met die xanax en rook al lang geen weed meer... Geen drugs meer voor mij"
"Xanax en dat in combinatie met wiet.mmmm"
"anti- depressiva blijft lang in je bloed, en zeker als je het een lange tijd pakt. Je gaat je ook bijzonder depressief voelen als je stopt met die anti-depressiva..."
"Ik heb zo ongeveer een maand xanax gebruikt, eerste week dagelijks 2-4 mg. 2e week 6-8 mg en daarna 3e 4e week 10-12 mg ma kwou van die bullshit af dus, ik zit nu af te bouwen. kheb een afbouwschema gekregen van mn arts 4 dagen 2 x 1 mg 15 dagen 1 x 1 mg 4 dagen 1 x 0.5 mg nu zit ik dus aan mijn 3e dag, en ik voel mij echt slecht, vage zicht, depressief, leeg gevoel, nergens zin in dus... heeft iemand hier nog ervaringen mee ??? ik voel me kut zou erg blij zijn als iemand mij zou kunnen zeggen hoe lang dit kutgevoel ongeveer zou duren..."
"ik voel me al wat beter dan gisteren, maar niet echt heel goed... Maar niet beginnen met die fucking xanax, is echt heel verslavend, ik heb al veet wat benzo's gebruikt: valium, temesta, seresta, akton, ... Maar xanax is echt heel verslavend, je merkt heel snel al dat het werkt, maar ervan af komen is echt heel moeilijk... Maarja afbouwen nu... niemand nog ervaringen hiermee....???"
"Homodrug kdoe der ni aan mee"