Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo benzo?

Jouw favo benzo?

106 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lormetazepam
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#2
tegen angst: alprazolam 2 mg en clorazepaat 50 mg

tegen stress: bromazepam 12 mg en clonazepam 2 mg

tegen insomnia: flunitrazepam 1 mg en flurazepam 27 mg

tegen spierspanning: diazepam 10 mg en tetrazepam 50 mg
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan niet kiezen
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Lorazepam is denk ik toch wel dé allround benzo voor mij, perfect om te slapen maar ook overdag nog enigszins verantwoord te gebruiken. En het heeft ook een hoge recreatieve waarde, alleen het werkt wat lang.
Klik om te vergroten...
+1

Wat op de tweede plaats staat voor mij is Bromazepam. Geeft vooral euforisch effect maar wel korte duur... Ik had er 20 van 3mg, ze waren snel op want ik slikte er meteen 4 tegelijk op voor 12mg in te nemen :openmouth:.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
Klik om te vergroten...

Ja, zo is het makkelijk hé!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Sublimo zei:
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
Klik om te vergroten...

Ja, zo is het makkelijk hé!
Klik om te vergroten...

Haha :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Medicinaal: Alprazolam
Recreatief: Flunitrazepam
S
StilnoctRocksLid
01-01-2024, 00:00
#9
therapeutisch = xanax !!!
recreatief = stilnoct en oxazepam en valium
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Favo's: dormicum(midazolam), bromazepam en rivotril(clonazepam)
m
miss pepperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb alleen nog maar oxazepam en xanax gehad maar merk eigenlijk helemaal niet zo veel/geen verschil tussen die twee? :confused:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oxazepam.

Meer heb ik er niet over te vertellen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al kon ik niet goed kiezen. Oxazepam, Bromazepam en Roofies zijn ook de bom.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mmmm....laat me denken.......

lorazepam

diazepam(hoog gedoseerd)

flunitrazepam
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn lijstje WAS: (en gebruikte ik alle 3 ze dagelijks een periode...)

Flurazepam, gemiddeld 30- (soms tot 150mg per dag)
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Diazepam 50mg per dag gemiddeld

Temazepam doet echt niets met me die staat onderaan me lijst met oxazepam

Geen benzos meer voor mij gelukkig veel te veel flunitrazepam met flurazepam alcohol opgegeten een tijd lang...
2x bijna dood-coma ervan geweest en nog veel meer rotzooi waar ik nu nog steeds mee bezig was alles weer recht te zetten wat me toen geen ene kloot kon schelen met de flurazepam 30mg en flunitrazepam 20mg op een avond.. Blij dat ik er vanaf ben zonder iemand het te laten weten in mijn omgeving alleen de dokter moest mijn waterdichtte verhaal geloven en zo hielp ze me afbouwen zonder iets te weten verder, leuk die zwijgplicht die artsen, psych, etc hebben, heb er me weg in gevonden, om ze eigenlijk de mond te snoeren en er zo nooit van verslaving is gepraat.
En zo met me dokter en me verhaal het rustig afgebouwd met diazepam^^ Nu ben ik er al een tijd helemaal klaar mee. 2 jaar van me leven bijna geen flikker gedaan.. meer een zwart gat van 2 jaar door die dingen :( Kijk uit met deze medicijnen mensen! ook al heb je wat resistentie..

Piece!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Clonazepam is ook niet verkeerd merk ik .. :)
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#17
25tolife zei:
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Klik om te vergroten...

Dit is wel heeel bizar 22 mg is echt een mega dosis, dan ga je meteen KO neem ik aan?

Mijn favo benzo: heb momenteel een hekel aan benzo's sinds ik 10 weken na elkaar 2 mg rohypnol per weekend gebruikte en nu nogal depressief ben door die shit. van benzo's ga ik me op de lange
termijn echt wazig en KUT voelen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjoerd101 zei:
25tolife zei:
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Klik om te vergroten...

Dit is wel heeel bizar 22 mg is echt een mega dosis, dan ga je meteen KO neem ik aan?

Mijn favo benzo: heb momenteel een hekel aan benzo's sinds ik 10 weken na elkaar 2 mg rohypnol per weekend gebruikte en nu nogal depressief ben door die shit. van benzo's ga ik me op de lange
termijn echt wazig en KUT voelen.
Klik om te vergroten...

Dat had ik dus ook werd er niet echt vrolijker van... De dosissen die ik gebruikte waren een beetje veel maar heb nu nergens meer last van, afgebouwd met diazepam. Wazig en verstrooid was ik als het maar zijn kan (gooide reclame weg in de wc... etc) En van die 22mg flunitrazepam viel ik niet direct ko maar zodra ik ging liggen merkte ik dat ik er weer es teveel van had genomen en sliep binnen 1 minuut schat ik. Tolerantie speelde ook wel mee maar met die hoeveelheid merkte ik daar ook niet veel van. KO was ik zodra ik in me bed stapte... sliep toen regelmatig een uur of 15-16 :cry: Mja voor mij is dat gelukkig verleden tijd. Alle mensen die ook in zo'm schuitje zitten en er wat aan willen doen, ga met een goed doordacht verhaal naar je huisarts waarom je ze nodig hebt (Ik zei dat me psychytherapeur het voorgeschreven gaf maar op vakantie was voordat ik zijn recept had gekregen zo kreeg ik gelijk 50mg dia per dag mee van de dokter) Ieder zijn eiggen wegen succes voor de mensen die in het dal zitten.
Alles komt goed maar het duurt gewoon even. Ik ben afgebouwd volgens een schema op internet:
30 dagen steeds met 1/30 deel per dag verminderen. (een pillen halveer apperaat hebben ze bij de apotheek voor je :P En diazepam sandoz 3 doosjes 8euro... scheelt ook nog eens geld.
Succes to al who need it! PM gerust als je een vraagje hebt.
Piece!
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tot nu toe diazepam..

ff vraagje tussendoor: ik heb nu een stripje bromazepam 6mg weten te bemachtigen, iemand hier evaring mee?

Werkt het langer als bv diazepam, harder,.. ?

zou 12mg bromazepam + THC + eventueel paar glazen alcohol kunnen of moet ik verwachten dat ik hier K.O. van ga?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ohja nordazepam ook nog :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."