#1
Hoe zijn jullie eigenlijk aan de benzo's geraakt. Via een kuurtje voor iets of toch gewoon interesse (hoe ik aan lsd en paddo's begonnen ben)
hmkey zei:Heb alleen nog maar temazepam en nitrazepam gebruikt![]()
De nitrazepam begint wel beetje uit te werken ook al neem ik het niet dagelijksgeen idee welke ik "hierna" ga vragen ik denk diazepam
![]()
Via de Huisarts, later via de psygiater, op een gegeven moment vind je heterg lekker, eigenlijk van af het begin al zoiets van dit isTheFuckingDutchman zei:Hoe zijn jullie eigenlijk aan de benzo's geraakt. Via een kuurtje voor iets of toch gewoon interesse (hoe ik aan lsd en paddo's begonnen ben)
TheFuckingDutchman zei:Hoe zijn jullie eigenlijk aan de benzo's geraakt. Via een kuurtje voor iets of toch gewoon interesse (hoe ik aan lsd en paddo's begonnen ben)

Dat is wel zo'n beetje de heftigste van allemaal.Sublimo zei:Flunitrazepam !![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."