Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik doe het altijd als ik terug kom van een avondje nakkies nemen, scheelt echt de dag erna. En je hebt ook weer ff een boost van al die resten die er nog zaten"
"edit laat maar"
"Hehehe goed geschreven tripreport!!"
"Ik heb van de week wat besteld bji airsealed. Ik houd jullie op de hoogte van het verloop van die bestelling."
"Re: Jou favo benzo? Diazepam. Maar eigenlijk kan je niet van "favoriet" spreken aangezien ik bijna 2 jaar geleden in een soort-van depressie ben geraakt door dat spul. Neem het nog wel af en toe maar niet meer dan een paar keer per jaar als ik echt niet kan slapen of mega gestresst ben ofzo. Recreatief werkt voor mij niet (meer) hoewel diazepam met bier wel heerlijke combinatie is"
"Flameon zei: Speed (upper) en een downer (bv benzo) samen combineren is heel erg slecht. Je hart krijgt hier een flinke optater van. Je hoeft het niet gelijk te merken, maar iedere keer weer zal er iets beschadigen in je bloedcirculatie. Klik om te vergroten... "Iets" in je bloedcirculatie? Wat een onzin. Je bloedvaten hebben wel te leiden onder het speedgebruik maar daar hebben benzo's niets mee te maken. Wel is het gevaarlijk om veel alcohol te combineren met benzo's. Je zou nog wel eens kunnen stoppen met ademen enzo. Niet handig. Oh en je kon nog wel eens goed wazig in je kop worden als je dat lang volhoud, die speed. En met benzo's erbij wordt dat er zeker niet beter op."
"Sloebertje zei: westergas zei: Wel is het gevaarlijk om veel alcohol te combineren met alcohol benzo's. Klik om te vergroten... Ik veronderstel dat je bedoelt dat het wel gevaarlijk is om veel alcohol te combineren met benzo's? Klik om te vergroten... Thanks!"
"Speed is echt de meest verrotte substantie die je jezelf kan toedienen. Niet meer doen jongens en meisjes! Dan gooi ik er nu maar even een stelling tegenaan, ik ben hier nu toch Komtie... "Een benzo is qua drugs geen reedt aan. Handig om te pitten of als je de zenuwen in je donder hebt maar een drug is het zeker niet.""
"Airsealed is 100% te vertrouwen maar waarom zou je met zulke prijzen? Er zijn genoeg andere IOP's die goedkoper zijn en ook goede kwaliteit leveren... Vroeger was A.S. mijn #1 supplier, nu al lang niet meer."
"Djogum zei: ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul, tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier" eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten. en dat had ik met die van 50 eu nooit.. de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug! Klik om te vergroten... Als dat in amsterdam is weet ik wie jij bedoelt Gewoon een vette naaistreek...hij verkoopt al jaren prima spul en nu ineens meer vragen voor minder. Kwalieit is ook iets achteruit gegaan imo."