Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo benzo?

Jouw favo benzo?

106 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mmmm....laat me denken.......

lorazepam

diazepam(hoog gedoseerd)

flunitrazepam
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn lijstje WAS: (en gebruikte ik alle 3 ze dagelijks een periode...)

Flurazepam, gemiddeld 30- (soms tot 150mg per dag)
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Diazepam 50mg per dag gemiddeld

Temazepam doet echt niets met me die staat onderaan me lijst met oxazepam

Geen benzos meer voor mij gelukkig veel te veel flunitrazepam met flurazepam alcohol opgegeten een tijd lang...
2x bijna dood-coma ervan geweest en nog veel meer rotzooi waar ik nu nog steeds mee bezig was alles weer recht te zetten wat me toen geen ene kloot kon schelen met de flurazepam 30mg en flunitrazepam 20mg op een avond.. Blij dat ik er vanaf ben zonder iemand het te laten weten in mijn omgeving alleen de dokter moest mijn waterdichtte verhaal geloven en zo hielp ze me afbouwen zonder iets te weten verder, leuk die zwijgplicht die artsen, psych, etc hebben, heb er me weg in gevonden, om ze eigenlijk de mond te snoeren en er zo nooit van verslaving is gepraat.
En zo met me dokter en me verhaal het rustig afgebouwd met diazepam^^ Nu ben ik er al een tijd helemaal klaar mee. 2 jaar van me leven bijna geen flikker gedaan.. meer een zwart gat van 2 jaar door die dingen :( Kijk uit met deze medicijnen mensen! ook al heb je wat resistentie..

Piece!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Clonazepam is ook niet verkeerd merk ik .. :)
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#4
25tolife zei:
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Klik om te vergroten...

Dit is wel heeel bizar 22 mg is echt een mega dosis, dan ga je meteen KO neem ik aan?

Mijn favo benzo: heb momenteel een hekel aan benzo's sinds ik 10 weken na elkaar 2 mg rohypnol per weekend gebruikte en nu nogal depressief ben door die shit. van benzo's ga ik me op de lange
termijn echt wazig en KUT voelen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjoerd101 zei:
25tolife zei:
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Klik om te vergroten...

Dit is wel heeel bizar 22 mg is echt een mega dosis, dan ga je meteen KO neem ik aan?

Mijn favo benzo: heb momenteel een hekel aan benzo's sinds ik 10 weken na elkaar 2 mg rohypnol per weekend gebruikte en nu nogal depressief ben door die shit. van benzo's ga ik me op de lange
termijn echt wazig en KUT voelen.
Klik om te vergroten...

Dat had ik dus ook werd er niet echt vrolijker van... De dosissen die ik gebruikte waren een beetje veel maar heb nu nergens meer last van, afgebouwd met diazepam. Wazig en verstrooid was ik als het maar zijn kan (gooide reclame weg in de wc... etc) En van die 22mg flunitrazepam viel ik niet direct ko maar zodra ik ging liggen merkte ik dat ik er weer es teveel van had genomen en sliep binnen 1 minuut schat ik. Tolerantie speelde ook wel mee maar met die hoeveelheid merkte ik daar ook niet veel van. KO was ik zodra ik in me bed stapte... sliep toen regelmatig een uur of 15-16 :cry: Mja voor mij is dat gelukkig verleden tijd. Alle mensen die ook in zo'm schuitje zitten en er wat aan willen doen, ga met een goed doordacht verhaal naar je huisarts waarom je ze nodig hebt (Ik zei dat me psychytherapeur het voorgeschreven gaf maar op vakantie was voordat ik zijn recept had gekregen zo kreeg ik gelijk 50mg dia per dag mee van de dokter) Ieder zijn eiggen wegen succes voor de mensen die in het dal zitten.
Alles komt goed maar het duurt gewoon even. Ik ben afgebouwd volgens een schema op internet:
30 dagen steeds met 1/30 deel per dag verminderen. (een pillen halveer apperaat hebben ze bij de apotheek voor je :P En diazepam sandoz 3 doosjes 8euro... scheelt ook nog eens geld.
Succes to al who need it! PM gerust als je een vraagje hebt.
Piece!
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tot nu toe diazepam..

ff vraagje tussendoor: ik heb nu een stripje bromazepam 6mg weten te bemachtigen, iemand hier evaring mee?

Werkt het langer als bv diazepam, harder,.. ?

zou 12mg bromazepam + THC + eventueel paar glazen alcohol kunnen of moet ik verwachten dat ik hier K.O. van ga?
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
bromazepam behoort tot de langwerkende benzo's en met 6 mg heb je de sterkste tablet(anders 3 mg) ik vind het zelf een redelijk zwak middel maar lees hier dat veel mensen het wel kunnen waarderen dus ik zou met 1 tablet beginnen en kijken wat et doet- na een uur niet tevreden dan nog een halve tablet erbij(persoonlijk zou ik er gelijk 2 tegelijk nemen ik= hoogtolerant.

heb ik op dit moment nog 1 zolpidem en 15 tabletten diazepam 5 mg en 4 oxazepam 50

ben een rijk man op farmaceutisch gebied :grin:

is meestal andersom
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb bromazepam nog niet zo vaak kunnen gebruiken, maar heb er wel elke keer een superrelaxte ervaring mee gehad. Zou wel eens mijn favo benzo kunnen zijn :). Hoop er in de toekomst wat meer mee te kunnen experimenteren om dit te bevestigen :tongueout:

bromazepam behoort tot de langwerkende benzo's en met 6 mg heb je de sterkste tablet(anders 3 mg)
Klik om te vergroten...

Ik had nochtans tabletten van 12 mg
L
LifeXRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Medisch: bromazepam 6mg
Recreatief: zolpidem 10mg


Bromazepam gebruik ik nu al weer zo'n jaar, variërend van 3 tot 12mg per dag. Ik krijg het voorgeschreven en hoef er niet voor te betalen (bijlage 2, google geeft antwoord). Wanneer het nodig is heb ik zolpidem om te slapen, maar doe met een doosje van 30 stuks zo'n half jaar...

Sinds ik medicatie voor m'n ADD heb (dexamfetamine), is de drang/behoefte naar het 'ontvluchten' bij mij zo goed als verdwenen. :grin:
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bromazepam, Flunitrazepam en Midazolam.
v
vegeta007Lid
01-01-2024, 00:00
#11
oxazepam geen seconde twijfel

en geen 50 mg maar een stuk of 40 10 mg in een korte periode

en dat elke dag weer en ik heb nog steeds een voorraad die een jaar mee gaat :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gister is me trazelon gevoerd; was ook eigenlijk wel een goede doorslaper...


Hoewel ik verdrietig van ben dat ik het per ongeluk nam wat in een glas zat.. na een hele tijd niets..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lormetazepam :hearteyes:
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Lormetazepam :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Die vind ik echt te ver gaan... Net zoals Clorazepinezuur.... Ik stelde me gewoon doodleuk opnieuw voor aan iemand waar ik de avond ervoor echt 6 uur ofzo had zitten kletsen.... :rolleyes: (Kon me echt NIETS van dat hele gesprek, noch dat hele mens herinneren en er waren meerdere getuigen...)

Een kleine black-out hier en daar vind ik niet erg en algehele vaagheid vind ik prima maar gewoon hele dagdelen kwijtraken gaat echt alle perken te buiten...
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb alleen ervaring met Xanax en Oxazepam.

Maar doe mij maar een lekker Oxazepammetje. En dan niet voor een ' recreatief' effect; Maar puur om te slapen na een lekker avondje doorhalen op een lekkere upper, zoals MDMA. Coke of Speed.

En ja, jullie kunnen nu wel zeggen, wat slecht een downer na een upper. :wave: Maar volgens mij is het voor mij gezonder als ik gewoon een nachtje lekker doorslaap en weer enigszins fris en fruiig opsta, inplaats van dat ik 2 dagen plafond-dienst draai en mijn weerstand daarna helemaal naar de klote is. :flushed:

Beeeb
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Lormetazepam :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad , lormetazepam.
Ik heb er net ééntje op. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Jou favo benzo?

KoxBox zei:
Helemaalnietspam.
Klik om te vergroten...

Die ken ik niet, is dat een nieuwe? :smilingimp: :grin:

Voor mij Bromazepam (de enigste die ik tot nu toe bewust heb gebruikt, ooit in het ziekenhuis wel is valium gehad maar weinig van meegekregen)

:sunglasses:

Diazepam & Flunitrazepam staan nog op het lijstje.. Verder waar ik aan kan komen en wat bevalt.

:)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Benzozat? :beer:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diazepam
alprozolam
oxazepam

in die volgorde...:)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pammer zei:
Altijd Lorazepam. Geeft altijd een ander effect op me
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."