#1
mmmm....laat me denken.......
lorazepam
diazepam(hoog gedoseerd)
flunitrazepam
lorazepam
diazepam(hoog gedoseerd)
flunitrazepam
25tolife zei:Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
sjoerd101 zei:25tolife zei:Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Dit is wel heeel bizar 22 mg is echt een mega dosis, dan ga je meteen KO neem ik aan?
Mijn favo benzo: heb momenteel een hekel aan benzo's sinds ik 10 weken na elkaar 2 mg rohypnol per weekend gebruikte en nu nogal depressief ben door die shit. van benzo's ga ik me op de lange
termijn echt wazig en KUT voelen.
bromazepam behoort tot de langwerkende benzo's en met 6 mg heb je de sterkste tablet(anders 3 mg)
Flameon zei:Lormetazepam![]()
(Kon me echt NIETS van dat hele gesprek, noch dat hele mens herinneren en er waren meerdere getuigen...)
Maar volgens mij is het voor mij gezonder als ik gewoon een nachtje lekker doorslaap en weer enigszins fris en fruiig opsta, inplaats van dat ik 2 dagen plafond-dienst draai en mijn weerstand daarna helemaal naar de klote is. Flameon zei:Lormetazepam![]()
KoxBox zei:Helemaalnietspam.

Pammer zei:Altijd Lorazepam. Geeft altijd een ander effect op me
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."