Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo benzo?

Jouw favo benzo?

106 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
1-temazepam 2'xanax 3-diazepam(heb net 60mg temazies gepakt plus 3 bier
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flubromazepam als ik ontspannen en wakker wil blijven.
Midazolam i.c.m oxazepam om goed te kunnen slapen.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lorazepam had meer recreatieve waarde, maar werd er depri van. Alprazolam doet niks op recreatief gebied voor mij, maar ik voel me er niet depri door zodra het uitwerkt. Daarom kies ik ook vooral als medicinale waarde alprazolam boven lorazepam.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diazepam, hoef ik maar 2 keer per dag in te nemen in plaats van 4-6x daags. veel makkelijker dit.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diazepam 10mg, meer of minder moet dat niet zijn. Etizolam wil ik wel nog es proberen maar als die niet overtreft blijft diazepam mijn topper.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik momenteel ook Diazepam 10 mg. maar gdv dat inslapen wil maar niet lukken. Hoe doodmoe ik ook ben duurt het minstens 2/3 uur voorwat ik slaap.
Ik becht echt radelooos ! Heeft 1 van jullie enig idee wat mij hierbij kan helepen.

Groetjes, en alvast bedankt.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diazepam 10 mg.
Oxydepam ? mg.
Flurazepam 18,7 mg.

Alleen word ik helaas er snel immuun van. Flurazepam werkte ook lekker in toen ik 2 tegelijk had in genomen, so maar de volgende dag was ik superfit wakker ! Heerlijk was dat.

Als 1 van jullie een medicatie kennen want goed is tegen het inslapen, minder chaotische gedachtes en een goede nachtrust vermeem ik deze graag !

Hartelijk bedankt medeforumers. Fijne avond verder.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1. Diazepam
2. Flunitrazepam
3. Oxazepam
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb Diazepam en Temazepam gebruikt. Vind Diazepam lekkerder, temazepam is voor mij meer functioneel na bijvoorbeeld pep.

Diazepam werkt ook zo lekker, lang en val ik niet zomaar van in slaap.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rustig word je er wel van, slapen gaat ook prima hihihi. Naar buiten gaan idd niet het meest verstandige plan
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#11
tot nu toe: 1-Diazepam
2-Alprazolam
3-Oxazepam
Dizepam omdat het lekker lang werkt doorwerkt.
Alprazolam voelt gewoon lekker :grin:
Oxazepam omdat het gewoon ook lekkerder voelt als de meeste middelen die ik ken, en ik deze veiligst vind om in hele grote doseringen te gebruiken.

Van de weel ga ik Flunitrazepam proberen (merk naam Rohypnol).
hoor en lees hier veel goede dingen over, ben benieuwd :grin:

Edit: de oxazepam duurt bij mij vaak wel to anderhalf 2 uur voor het gaat werken,dat vind ik wel een nadeel.
binnekort is dit over ik ben de pammetjes enzo zat, heb het nie meer in dehand, wil nie zielig doen was ik zelf bij. maar onderschat het niet kinders :wink:
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb alleen nog maar temazepam en nitrazepam gebruikt :grin:
De nitrazepam begint wel beetje uit te werken ook al neem ik het niet dagelijks :wink: geen idee welke ik "hierna" ga vragen ik denk diazepam :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Ik denkkkkkkkkkkkkk oxa of roofies
Klik om te vergroten...

Oxa ° = Vrij lichte benzo.
Fluni = Vrij 'zware' benzo.

Grappig dat 2 zo verschillende benzodingen kwa verschil toch je favo's zijn.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oxazepam hooggedoseerd, ik hou van de piek
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
1. Flunitrazepam
2. Alprazolam
3. Diazepam
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen nog maar diazepam en temazepam gehad.

Van deze twee vond ik de temazepam het beste. (Recreatief en Functioneel)
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oxas kicken idd lekker in, merk van dizaepam van roche dat ik me lekker voel geen angst enzo maar mis het suffe benzo gevoel + werkt heel lang door.

gevolg ik pakkte veel te veel in het verleden en was daarna de halve dag in coma.
een Diazepammetje met een licht alcholish drnakje is wel een combi waar je echt vaag van word, pas hier mee op :).dan voel ik wel van wow iam van de wereld enzo, zeker in combi met een goede haze joint.

Update mijn favo benzo =GEEN BENZO srry voor de caps ken zo veel mensen inclusief mezelf die hemaal naar de klite gaan aande benzo's dat ik tog ef tante tut wil uithangen en wil waarschuwen.
het afkicken hiervan is zeker niet mals, en je slaapritme is zelf aantal maanden bebruik al dus danig verneukt dat het je minsten zo lang duurt sit weer op de rit te krijgen vaak veel langer rebound etc. Mensen zeggen altijd ik heb het in dehand enzo ja riep ik ook altijd.
Maar het zijn sterke benen die de welde van de benzo kunnen dragen, ontkenning is een van de eerste tekenen van verslaving. vppr de rest enjoy julie leven gebruik verstandig maar weet wel. je weet niet wat je slikt tenzij je laat testen, er is veel fake in omloop(ook blisters doodsjes series nummers), wie weet zit er dalijk wel iets in wat zwaar kanker verwekkend is ofso bijv. :openmouth: zowieso wie wil er nu altijd als eenzombie leven.


dit is voorlopig me laatse preek hier tegen benzos ik vind het persoonlijk keiharde hardrugs, net als alchol als dat nu uitgevonden was stond het ook gelijk op de hard drug lijst.....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
nitrazepam
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#19
1. Alprazolam
2. Clonazepam
3. Diazepam
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. Flunitrazepam
2. Lormetazepam
3. Lorazepam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."