Oxas kicken idd lekker in, merk van dizaepam van roche dat ik me lekker voel geen angst enzo maar mis het suffe benzo gevoel + werkt heel lang door.
gevolg ik pakkte veel te veel in het verleden en was daarna de halve dag in coma.
een Diazepammetje met een licht alcholish drnakje is wel een combi waar je echt vaag van word, pas hier mee op
![:)]()
.dan voel ik wel van wow iam van de wereld enzo, zeker in combi met een goede haze joint.
Update mijn favo benzo =GEEN BENZO srry voor de caps ken zo veel mensen inclusief mezelf die hemaal naar de klite gaan aande benzo's dat ik tog ef tante tut wil uithangen en wil waarschuwen.
het afkicken hiervan is zeker niet mals, en je slaapritme is zelf aantal maanden bebruik al dus danig verneukt dat het je minsten zo lang duurt sit weer op de rit te krijgen vaak veel langer rebound etc. Mensen zeggen altijd ik heb het in dehand enzo ja riep ik ook altijd.
Maar het zijn sterke benen die de welde van de benzo kunnen dragen, ontkenning is een van de eerste tekenen van verslaving. vppr de rest enjoy julie leven gebruik verstandig maar weet wel. je weet niet wat je slikt tenzij je laat testen, er is veel fake in omloop(ook blisters doodsjes series nummers), wie weet zit er dalijk wel iets in wat zwaar kanker verwekkend is ofso bijv.
![:openmouth:]()
zowieso wie wil er nu altijd als eenzombie leven.
dit is voorlopig me laatse preek hier tegen benzos ik vind het persoonlijk keiharde hardrugs, net als alchol als dat nu uitgevonden was stond het ook gelijk op de hard drug lijst.....