Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu heb je me overtuigd Einstein. Morgen zit er een vod in men reet."
"Ivoos zei: Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken... Nee, geef mij maar { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Klik om te vergroten... Mij ook! Liefst puur; soms mixxen"
"Die mods drinken precies graag whiskey , nuja ik kan ze geen ongelijk geven"
"Stella"
"Stella!"
""
"liefde komt vaak onverwacht. Er zal wel een dag komen ."
"Nicotine & Acedicone (Derivaat van Morfine)"
"5 acedicones (thebaïne / thebacon ) Lekker opiaateffect ! Het waren mijn laatsten dus moet er van genieten"
"Einstein zei: Inderdaad, gewoon pluggen die handel. Het beste is om een fles Jack direct in je endeldarm leeg te gieten Klik om te vergroten... Dat is toch een grap hoop ik? :P"