Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jmths zei: Interessante molecuulstructuur heeft Bupropion o.a. met oog op de 3 methylgroepen aan de 'staart'. Ik vraag me af wat voor invloed de 'extra' methylgroepen aan de staart hebben op de ondervonden effecten. Bijvoorbeeld in vergelijking met amfetamine of methamfetamine. Het chlooratoom aan de 3de benzeenringschakel suggereert extra dopamine (en noradrenaline) affiniteit lijkt me.[knip] Klik om te vergroten... Interessante theorie. Wanneer je auto of koelkast kapot is mag je me altijd om hulp vragen, maar neurotransmitters en de gelijkenissen van drugs bij neurotransmitters en synapsen heb ik tot nu toe nog altijd ter kennisgeving aangenomen Zit je toevallig op het .com forum? Ik kan denk ik wel een unrestricted account fixen."
"30g klink als behoorlijk veel, zit er zoveel verchil in de psylocibinegehalten van die soorten, of maakt de dosering per persoon zo veel verschil? Waarom heet de soort truffels niet "Psylocibe Bataviae", zoals je volgens de regels zou verwachten?"
"de meeste van de line-up staan zeer regelmatig op franse, engelse en italiaanse feestjes waar de entree 0,0 is, en de sfeer vaak wat losser is. check ook eens de free parties."
"Een belg die onder zijn lakens aanstekergas zit te inhaleren, om vervolgens een onsamenhangend verhaal neer te zetten en dan ook nog eens 7 jaar wacht met zijn reactie is best gênant. helemaal niet gek dat je je daarvoor schaamt. tijd voor een tweede poging dan maar?"
"shah, met ketamine kom je qua kater altijd goed weg. dat is niet altijd in je voordeel, want als je vaker gaat gebruiken krijg je wel een aardige tolerantie. toch blijft het mooi spul, alleen als je ooit hoort wat mensen ervoor betalen..."
"Ik houd ook meer van de interne reactie van mdma, dat hele blije kleffe gedoe vind ik maar niks. als ik lekker ga dan gebeurt dat echt vooral tussen mijn oren, en word ik liever niet teveel gestoord."
"Bedoel je van dat 'spice' spul, of iets wat daarop lijkt? dat ziet er toch niet uit als wiet, ruikt niet naar wiet en het smaakt niet naar wiet. los daarvan zit het meestal in van die sjieke gesealde zakjes met print. Hoe dan ook zullen we daar nu waarschijnlijk geen zeker antwoord meer op krijgen. ik heb het zelf nooit gebruikt trouwens."
"Jmths zei: Jaaaa, voor mijn gevoel zijn het ook gewoon vooral die gekke Britten die impulsief de meest random dingen naar binnen werken. De natuurlijke variant zijn prettiger qua effecten, heftiger is meestal alleen prettig voor degenen die al aardig aanhankelijk zijn. Het feit dat het ook bijna allemaal volle agonisten zijn, als je teveel neemt wat makkelijk gaat wordt het duidelijk al snel schadelijk en in extremere gevallen zelfs dodelijk. In Turkije is synthetische cannabis blijkbaar ook aardig populair, de meest voorname reden waarom zulk soort schimmige middelen meestal voet aan de grond krijgen is ironisch genoeg door een streng drugsbeleid. Hier in België merk ik (in vergelijking met Nederland) al dat mensen veel eerder bereid zijn om willekeurige drugs naar binnen te werken of onder valse naam te verkopen simpelweg omdat je het hier niet kunt testen. Ik kan er wel een beetje treurig om worden soms. Klik om te vergroten... Dat ben ik helemaal met je eens, maar een extra nadeel is dat de belgische variant van de GGD en verslavingszorg zo eigenlijk alleen een beeld hebben wat er in beslag genomen word, en waar mensen ongeveer mee de ambulancedienst nodig hebben, maar geen helder idee hebben wat er gebruikt wordt bij jullie. De investering is relatief klein als je kijkt wat er bij testcentra aan informatie over gebruik ingewonnen wordt door een deel van de gebruikers. Ik gok dat je dat aan zorgkosten en opsporingsmethoden makkelijk terug kan verdienen. Wat is er nu idealer voor diegenen werkzaam in de branche dat mensen vrijwillig een beeld geven wat er zoal op de markt is?"
"Wat ik me vooral afvraag is welke kleur je snot normaal heeft?"