Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo benzo?

Jouw favo benzo?

106 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
bromazepam behoort tot de langwerkende benzo's en met 6 mg heb je de sterkste tablet(anders 3 mg) ik vind het zelf een redelijk zwak middel maar lees hier dat veel mensen het wel kunnen waarderen dus ik zou met 1 tablet beginnen en kijken wat et doet- na een uur niet tevreden dan nog een halve tablet erbij(persoonlijk zou ik er gelijk 2 tegelijk nemen ik= hoogtolerant.

heb ik op dit moment nog 1 zolpidem en 15 tabletten diazepam 5 mg en 4 oxazepam 50

ben een rijk man op farmaceutisch gebied :grin:

is meestal andersom
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb bromazepam nog niet zo vaak kunnen gebruiken, maar heb er wel elke keer een superrelaxte ervaring mee gehad. Zou wel eens mijn favo benzo kunnen zijn :). Hoop er in de toekomst wat meer mee te kunnen experimenteren om dit te bevestigen :tongueout:

bromazepam behoort tot de langwerkende benzo's en met 6 mg heb je de sterkste tablet(anders 3 mg)
Klik om te vergroten...

Ik had nochtans tabletten van 12 mg
L
LifeXRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Medisch: bromazepam 6mg
Recreatief: zolpidem 10mg


Bromazepam gebruik ik nu al weer zo'n jaar, variërend van 3 tot 12mg per dag. Ik krijg het voorgeschreven en hoef er niet voor te betalen (bijlage 2, google geeft antwoord). Wanneer het nodig is heb ik zolpidem om te slapen, maar doe met een doosje van 30 stuks zo'n half jaar...

Sinds ik medicatie voor m'n ADD heb (dexamfetamine), is de drang/behoefte naar het 'ontvluchten' bij mij zo goed als verdwenen. :grin:
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bromazepam, Flunitrazepam en Midazolam.
v
vegeta007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
oxazepam geen seconde twijfel

en geen 50 mg maar een stuk of 40 10 mg in een korte periode

en dat elke dag weer en ik heb nog steeds een voorraad die een jaar mee gaat :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gister is me trazelon gevoerd; was ook eigenlijk wel een goede doorslaper...


Hoewel ik verdrietig van ben dat ik het per ongeluk nam wat in een glas zat.. na een hele tijd niets..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lormetazepam :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."