#1
bromazepam behoort tot de langwerkende benzo's en met 6 mg heb je de sterkste tablet(anders 3 mg) ik vind het zelf een redelijk zwak middel maar lees hier dat veel mensen het wel kunnen waarderen dus ik zou met 1 tablet beginnen en kijken wat et doet- na een uur niet tevreden dan nog een halve tablet erbij(persoonlijk zou ik er gelijk 2 tegelijk nemen ik= hoogtolerant.
heb ik op dit moment nog 1 zolpidem en 15 tabletten diazepam 5 mg en 4 oxazepam 50
ben een rijk man op farmaceutisch gebied
is meestal andersom
heb ik op dit moment nog 1 zolpidem en 15 tabletten diazepam 5 mg en 4 oxazepam 50
ben een rijk man op farmaceutisch gebied
is meestal andersom