#1
Met die stelling ben ik het deels niet eens aangezien je in het echt ook met relaties te maken hebt. Ik denk dat als ik eenmaal een vertrouwensband met mensen heb ik geen aandachttrekkerij meer nodig heb. Maar ik kan natuurlijk een uitzondering zijn.Wacky zei:Berbatov zei:KoxBox zei:Dan heb jij hier al andere berichten gelezen dan mij, ik vind juist het omgekeerde. Ik spreek dan wel over de mensen die bij de tripmiddelen posten, bij de andere topics over harddrugs kom ik niet zo vaak dus daar kan ik mij niet over uitspreken.
Dit forum is er om te informeren en doet dit zeer goed bij mijn weten. En dat jij dan de conclusie trekt dat het allemaal stoerdoenderij is, waarom post je hier dan nog?
Ik vind jou nogal kortzichtig. Als iemand informatie plaatst wil hij daar natuurlijk complimentjes voor hebben.
Ik had het ook niet specifiek over dit forum, maar internet in het algemeen.
Dat klopt. Niet het internet in het algemeen, de mensheid in het algemeen. Inclusief jij en ik.
Anoniem op het internet is het een ander verhaal.
Edit: Je hebt er wat bij geschreven zie ik. Weet je? Ik denk dat het motief waarom iemand iets zegt niet eens zo relevant is. Vaak betreft het ook een combinatie van meerdere factoren. Ik negeer niemand om die reden, maar Koxbox wel. Daar ging ik op in.
De reden dat ik hier zit weet ik niet. Ik denk om de discussie aan te gaan met mensen waar ik het niet mee eens ben en zo dus dichterbij de mening van anderen te komen. Al is goed over proberen te komen ook belangrijk voor mij geweest aangezien ik me hier half zat te verantwoorden voor mijn heroinegebruik. Dat had ik achteraf misschien anders gedaan.


Wees voorzichtig