Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Plimu zei: waarom ? wat schiet een levend persoon op met deze drugs? Klik om te vergroten... PCP is het meest allrounde middel dat er bestaat. Effecten kunnen krankzinnig stimulerend zijn, ultra psychedelisch, extreem dissociatief, of zo lallend als alcohol. De verhalen zijn mysterieus van perfect nadenkend tot complete amnesia. Het valt goed te doseren en je wordt in het diepe gegooid. Het is een middel voor een 'kick'. Datura kan je gewichtsloos en zwevend maken in de juiste dosering,als in diepe mantra of yoga. Als een echte hypnose en niet wakker of slapend. Er is veel risico maar het stigma op dit middel komt voornamelijk door gekken die een theelepel zaden tot zich namen of erger. Terwijl heksenkruid/zalf of toverdranken vaak slechts een druppel, of twee, uit de atropa bes bevatte of 1/3 stukje van een half bruine datura zaad. Na 10 minuten wordt dorst gevoelt, en worden letters niet meer begrepen, en je hersenen worden 'leeg'. De wereld van zwart en wit."
"http://www.youtube.com/watch?v=OnfhQywDvI0 Een v/d beste die ik tot nu toe gezien heb."
"Iemand DMT heeft gebruikt ligt gewoon te slapen, iemand op acid kijk je vol verwondering met grote ogen aan. Als buitenstaander kun je daar niets uit opmaken hoe het geestelijk in elkaar zit. Je krijgt niet mee hoe het is als je er echt 'inzit'. Die van die Russische jongens die gehypnotiseerd slaapwandelen brengen je niets over van waar ze zelf in zitten. Deze is ook wel apart om te zien, aan het bed vastgebonden: http://www.youtube.com/watch?v=74nkIgvD ... re=related Maar goed, wat hij geestelijk doormaakt krijg je niets van mee."
"Meer gebruiken, langer inhouden, zorgen dat je geen DMT vernietigd. Meer dan 100 mg is wel aan te raden als je echt compleet wilt verdwijnen. Als het me lukt alle DMT ook daadwerkelijk in m'n bloed te krijgen is er echt een knal en binnen enkele seconden is m'n lichaam en geest weg. Ik besta uit data. Ik moet wel zeggen dat ik het een stuk of 10 keer gerookt heb nu. En slechts 1 keer heb ik dit ervaren (stond ook hier als TR). 5 keer een echt mild effect omdat er iets misging in de verbranding, setting of het inhouden. 4 keer heel ver weg geweest maar zoals jij ook zegt gedrukt in een lig of zit houding en zuigende/trekkende hele sterke CEV's. Maar nog wel de ogen open kunnen doen en kunnen bewegen. Eigenlijk heeft DMT 2 grote nadelen. Het is duur, en de garantie op een èchte ervaring heb je zeker niet zomaar even. En het materiaal ben je sneller doorheen dan je denkt."
"LSD."
"...die je hebt gebruikt? En welke drugs of verschijningsvorm acht jij nagenoeg als onvindbaar?"
"Ik denk dat mescaline kristallen echt onvindbaar zullen blijven. Uiteraard ook een aantal van Shulgin's middelen."
"Combi Opium + Wiet + 1 gram gedroogde mexicaantjes."
"DMT, Wiet, Nicotine en Ketamine."
"Cocaine Crack Amfetamine Dextro-amfetamine Ephedra/Efedrine Cafeine (verslaving) Nicotine Alcohol THC (Roken en oraal) MDMA (pil en kristal) Ketamine (K-hole) LSD (Ego death) Mescaline(Ego death) Paddo's (Copelandia's >50 gram) DMT Salvia (Leafs en extracts) GBL/GHB (ex-verslaafde ) 2-CB (Zeer tedere en erotische seks ) Nootmuskaat (Interessant: zo tering vaag en chaotisch had ik nog nooit gedroomd en keiharde hoofdpijn met dufheid de volgende dag. Nuchter deed 't niets. Behalve een vrolijke stemming.) To do: N20, Poppers, Ayahuasca, Paddo's >100 gram (ego death), DXM, Opium. Ooit nog eens: Datura (roken), PCP, Heroine."