Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yoooo ik ga ook Op het programma staan nog geen tijden, maar wel de volgorde. En daar staat dat Aphex Twin en Venetian Snares allebei een tent afsluiten. Ik hoop dat dat niet tegelijk is"
"nou en dan blijf je toch nog een nachtje in belgië slapen voor je weer naar huis gaat??"
"ik heb altijd honger, ook als ik niet blow"
"klaasBANAAN zei: pineapple express http://www.imdb.com/title/tt0910936/ Klik om te vergroten... ja man, een van de vetste films die ik ooit heb gezien black sheep is ook wel grappig, gewoon omdat het zo onrealistisch is"
"Ja kut voor je dat je niet door die testen kwam, maar probeer het dan gewoon bij de marine. Of kan dat niet?? Lijkt me nog beter dan de landmacht. En wat zijn dat voor hippies die zo tegen het leger zijn?"
"nitro zei: Waarom vind iedereen het eerste biertje altijd het viest? Ik vind het juist de lekkerste. Vooral op een warme dag lekker buiten een koud biertje drinken. Genieten! En bij 1 biertje laten, jazeker, ben ik dan 1 van de weinigen die het kan? Klik om te vergroten... ik weet niet met wat voor 12 jarigen jij om gaat, maar volgens mij vind bijna iedereen het eerste biertje het lekkerst"
"Re: Welk instrument bespeeld DF. akoustische gitaar"
"lijkt echt nergens op ik zou het nooit meer proberen als ik jou was stop gelijk met blowen, is sowieso slecht voor je"
"henkdevries zei: MEKSs zei: lijkt echt nergens op ik zou het nooit meer proberen als ik jou was stop gelijk met blowen, is sowieso slecht voor je Klik om te vergroten... lees gewoon even het doel van dit topic, aan dat soort posts heeft niemand iets. sowieso is het begin lastig. Klik om te vergroten... rustig maar, ik geef best toe dat hij er beter uit ziet dan mijn eerste paar"
"gewoon dicht vouwen toch"