Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit gewoon in je hoofd. Waarschijnlijk heb je gokken gebruikt als uitlaatklep om niet aan je problemen te hoeven denken. Maak een wandeling langs het strand, door het bos of een parkje en vertel in jezelf waarom het beter is om nooit meer te gaan gokken. Blijf weg van andere gokspelen op het internet, zelfs playmoney. Je hebt bewezen dat je niet met die spanning om kunt gaan en er een terringzooi van hebt gemaakt. Super dat je dit wel onderkent! Veel succes man!"
"Deze maatregel komt voornamelijk vanwege de EU druk op ons wereldwijd exclusief beleid mbt het "vrij" verhandelen van softdrugs. Persoonlijk vind ik verplichte registratie onzin (bibilotheek pas??). Het kan alleen maar misbruikt worden door de overheid en daarbij vind ik dat het de overheid geen moer te maken heeft, wat ik wel of niet gebruik. Een legitimatie (paspoort, ID-kaart, rijbewijs) zou logischer zijn geweest."
"Hmmm. Je hbt me wel heel erg nieuwsgierig gemaakt. Goed geschreven. Ga nu ook maar eens opzoek naar een postzegel"
"Super combo. Ik gebruik het eigenlijk het liefst alleen, beetje in mijzelf mompelen en vertellen hoe fantastisch ik wel niet ben Kan ook helemaal opgaan in een film/serie en voel die emoties dan veel sterker"
"Laat hem lekker bij je slapen joh, of doe het in een omgeving waarin je niet aan tijd gebonden bent. Dat geld zeker voor de eerste keer, wat een erg bijzondere ervaring is, die je iemand eigelijk niet mag afpakken, door te zeggen dat het kwart voor twee is en hij uit zijn plaat gaat en naar huis moet. Maak er echt een leuke belevenis van of een feestje (beide kan ook;P )"
"Heftig verhaal, Sterkte!"
"Heb altijd een afkeer gehad van psychedelische drugs, maar als ik dit en de trip reports lees Toch maar een keertje proberen dan!"
"Signmedowner zei: Goedemiddag! Dit geld ook voor heroïne, de eerste en tweede keer voelde ik er wel wat van, maar later niet meer. Ook niet toen ik de dosis ging verhogen. Goed bezig! Klik om te vergroten..."
"Ik ben ook maar gestopt met coke. Ongeveer 50 keer gebruikt (in verschillende hoeveelheden, zonder drank en met drank). De effecten die jij beschijft ervaar ik ook, raak er vaak erg ingekeerd in mijzelf van, hoofdpijn en een vervelende besluiteloosheid vorm."
"Qua verwachtingen was ik er al achter gekomen dat ik voor een rush of lekkere kick in, bij andere middelen moet zijn. Dat ik het er niet van krijg is al een zwaar minpunt In mijn beleving blijft het gewoon een zwaar overratted goedje, heeft met kwaliteit niet zo heel veel te doen voor het effect op mij tot nu toe (hoewel ik het 8 jaar sporadisch gebruik) omdat ik ook wel spul gehad heb uit de directe import. Ik verveel me gewoon, raak besluiteloos over wat ik wil doen en dat frustreert. Het is alleen handig om meer te kunnen zuipen, maar om daar nou 20E per pakje voor neer te leggen,,,"