ik doe mijn best zei:
Drientje,ik ga hier maar niet op in,alleen dat ik nu heel veel van jezelf lees.
Ow dus hier kan je wel lekker iemand afzeiken die in de shit zit, maar als je een bericht leest dat confronterend voor jezelf is dan doen we het zo af?
Ik begrijp dat de wonden nog open liggen, maar probeer eens goed naar jezelf te kijken want schijnbaar zit het nog niet helemaal goed daar. Dit soort kritiek komt echt niet uit het niets.
Dat je een fel bericht post om iemand wakker te schudden; ok, ieder zo zijn eigen manier. Maar je snapt toch ook wel dat het geen nut heeft om te blijven zeiken hier?
Dat mensen zonder hero ervaring zo zouden reageren had ik eerder verwacht dan een (ex-)heroïnegebruiker.
Ik verzoek je daarom voor de laatste keer om normaal of opbouwend te reageren in plaats van iemand de grond in proberen te stampen. Als je dat niet kan, blijf dan lekker uit dit soort topics.
En alsjeblieft, doe eens je best om een fatsoenlijk bericht in elkaar te flansen!
Eventuele reacties kunnen per PB naar mij om dit topic een beetje schoon te houden.