Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfine/Heroine

Morfine/Heroine

309 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die kan nogal snedige opmerkingen verzinnen op de vroege ochtend.

En als je verder nog iets kwijt wil doe je dat maar in een pm, dit topic hoeft niet verder vervuild te worden.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik doe mijn best zei:
Drientje,ik ga hier maar niet op in,alleen dat ik nu heel veel van jezelf lees.
Klik om te vergroten...

Ow dus hier kan je wel lekker iemand afzeiken die in de shit zit, maar als je een bericht leest dat confronterend voor jezelf is dan doen we het zo af?
Ik begrijp dat de wonden nog open liggen, maar probeer eens goed naar jezelf te kijken want schijnbaar zit het nog niet helemaal goed daar. Dit soort kritiek komt echt niet uit het niets.

Dat je een fel bericht post om iemand wakker te schudden; ok, ieder zo zijn eigen manier. Maar je snapt toch ook wel dat het geen nut heeft om te blijven zeiken hier?
Dat mensen zonder hero ervaring zo zouden reageren had ik eerder verwacht dan een (ex-)heroïnegebruiker.
Ik verzoek je daarom voor de laatste keer om normaal of opbouwend te reageren in plaats van iemand de grond in proberen te stampen. Als je dat niet kan, blijf dan lekker uit dit soort topics.

En alsjeblieft, doe eens je best om een fatsoenlijk bericht in elkaar te flansen!

Eventuele reacties kunnen per PB naar mij om dit topic een beetje schoon te houden.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wow indrukwekkend verhaal man, werd er echt even stil van toen C.P. die link postte naar je andere thread. Ben er echt door geraakt gewoon..

Nu is mijn vraag, hoe gaat het nu met je man anno 2012?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jow Berbatov, gewoon veel warm/heet douchen of een warm bad, warm eten, hete soep, dikke sokken, dikke kleding of gewoon lekker liggen onder een lekker warm deken met dekbed eroverheen. Als je het kunt hebben en er niet nerveus/angstig van wordt, veel koffie en warme dranken drinken. Helpt allemaal in de overgang om weer terug te komen in het leven van een warme bontjas zonder dat je daarvoor hoeft te chinezen. Veel koffie stimuleert je darmen want die zullen wel op slot zitten en maakt je ook actief waardoor je je op afleiding kunt storten.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sommige verhalen zijn eigenlijk vooral geschikt om stil van te worden. Of in ieder geval een beetje treurig... :( Vooral als je eerst dit leest, en daarna in het opiaten forum hoe het besef ineens doordringt dat hij is afgezakt in een diepe afgrond waarvan hij zeker wist dat hij er nooit zou belanden...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet niet of deze huis tuin en keuken-foefjes de draak daadwerkelijk kunnen verdrijven. Natuurlijk is alles dat werkt, voor jou, heilig.

Ik vrees echter dat bij Berbatov diepliggende problemen de oorzaak van zijn verslaving zijn. Anders was hij immers niet verslaafd geraakt (-:
8
89suitedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Indrukwekkend verloop, al was die erg schrijnend. Hoop dat het in ieder geval iemand tegen houd om met H. te gaan experimenteren.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben inmiddels wat jaren verder en kan toch wel zeggen dat het recreatief mogelijk is. Het is echt met stip de krachtigste aphrodite die ik ooit heb leren kennen, de geilheid van heroine is echt duizelingwekkend. Maar dat is ook echt het enige echte fijne dat het te bieden heeft, het eerste kwartier of iets langer is het euforisch te noemen. Maar daarna piekt het en krijg ik echt het gevoel van wit weg te trekken door 'slapte' en is het enkel nog een gevoel van zeer zware verdoving. Vooral lichamelijk is dat heel sterk (aanrakingen worden in z'n geheel niet meer gevoelt), geestelijk vind ik het nog wel meevallen want qua verandering in gedachten doet het werkelijk helemaal niets, behalve tijdsdilatatie. Misschien dat de geheugen kill content stemt samen met het niet reactieve gevoelsleven en geheel afwezige gedachten, maar echt gehele afwezigheid van eventuele zorgen of psychische pijn kan ik me niet inbeelden door H. Ik vind het zeker niet de moeite waard om te proberen, men mist niets.
h
herejezusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelf heb ik meerdere malen heroïne gebruikt, en hoewel mijn verlangen ernaar sterker is geworden, vind ik het middel zelf inferieur aan psychedelica en het leven zelf :wave:
h
hardrocksinterklaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe gaat het met de topicstarter Berbatov?

Ik vrees het ergste. voelde zich snel aangevallen, gebruikte wekelijks.
Dat is met heroine niet mogelijk. wekelijks is TE frequent.
Jaarlijks is vol te houden.
Mensen moet inzien dat gebruikers ook vaak opscheppen over wat mogelijk is en dat dit geen realistisch onschuldig recreatief gebruik is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."