Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf heb ik meerdere malen heroïne gebruikt, en hoewel mijn verlangen ernaar sterker is geworden, vind ik het middel zelf inferieur aan psychedelica en het leven zelf"
"eminem aka slim shady was daar groot fan van. gelukkig was hij zo verstandig om te kappen met die rotzooi. heb zelf ocycodone aka hillybilly heroin gebruikt. was wel fijn"
"@Atropa: ook een fijnproever! Hoe gaat het met je? Jeffreyl van DBB (Marky!). Geen idee of jij mij nog kent, maar op MSN zie ik jou nooit meer :P"