Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt Lekker! Je zit er momenteel al een poosje aan. Je klinkt als een wijze knul. Een wijs besluit zou zijn om jezelf eens in de zoveel tijd te testen. Vind het vreemd dat je hier zelf niet op komt. 1x per week is te regelmatig en vraagd erom getest te worden. Test jezelf eens en sla eens 2 weekenden over .. Geen probleem? Whoppa! Ga je er weer mooi aan voor 1x per week! Do it!"
"Out of slapen .. Het spacen kon je ook even te hard gaan en misschien een standby!? Hahaha .. Geen van beide maybe?"
"Nooit ook maar in het minste last van gehad gelukkig! (7x used)"
"Re: 35+ vrouwen Paps is 60+ en heeft dit jaar zn eerste 2 xtc ervaringen gehad door zoonlief!"
"Mn vriendin is een net iets kleiner poppetje, maar soortgelijk I guess.. 1/2 swirl (80 a 90mg MDMA) - GOED 3/4 swirl (80 a 90mg MDMA) - LEKKER 1 swirl (80 a 90mg MDMA) - TE GORTIG (nog wel positief, maar moeten liggen en vergeten!) De vriendin waarover jij spreekt doet het voor de eerste maal. Als diegene niet haar eigen verantwoordelijkheid neemt door informatie te zoeken en zelf een besluit neemt, maar jij dit doet voor haar zou ik dit veilig doen. Veiliger dan je voor jezelf zou doen waarschijnlijk. Ik zou haar dus een half geven en bij inslag beoordelen hoeveel bij te nemen; niets, kwart, half.. Veel plezier!"
"Het MDMA gevoel is voor velen ook enkel het zeer chille love gevoel. Zoals jij MDMA ervaart ervaar ik het ook .. Als je dat aan mensen verteld gaan ze er vaak vanuit dat er speed in de pillen zat, wat in mijn geval nooit het geval is geweest."
"Aantal pillen zegt NUL, aantal MG! 1: één driekwart, totaal 180mg in 1x (W00000000000T!!) 2: 2x één, elke 60mg, totaal 120mg (even up, de rest mwah .. te weinig?) 3: 5. Eerst 2 daarna steeds 1, elk 60mg, totaal 300mg (weinig en vaak, ging okay maar ga liever kort en hard) Planning 4 Lkkr relax spacen is niets voor mij. Lekker hollen is mijn ding! Ik wil beginnen met een BOMB dus zkr 150mg, waarna 1x bijpakken. Deze dosering is afhankelijk hoe hard de 150mg inslaat, maar zal waarschijnlijk minder zijn."
"Lees hier een beetje over lichtblauwe/grijze omega pillen. Ik heb beige omega met 1 breuklijn. Je zou ze eventueel grijs kunnen bestempelen, maar niet lichtblauw. Ze bevatten bruin kleurige spikkels. De pillen zijn niet 'crumble', maar erg mooi en strak gedrukt. Ook omgeving Arnhem. Heb ze laten testen en ze bevatten iig MDMA, maar meer weet ik nog niet. Dealer gaf aan 40mg MDMA. Zijn dit dezelfde? Heeft iemand ook GOEDE omega's gehad met de karakteristieken die ik nu geef? Overigens heb ik er 2 van genomen paar maanden terug. Was 1u echt up de rest ertegenaan, dus wat onrustig helemaal omdat het in de club was. Te verklaren omdat het 'maar' 80mg was en ik een grote dude ben en mn voorgaande keer zeker 150mg genomen heb. Crashte wel hard met de omega's .. niet down maar MOE! Die avond is mn kaak 1x scheef getrokken voor de rest niet .. merkte mn vriendin op. Dit is toch een symptoom van MDMA? Dag erna afterglow en dagen erna geen dip.."
"haha .. YES! Heerlijke eerste ervaring zo te lezen. Er hoeft geen speed ingezeten te hebben hoor. Ik ga ook altijd als een speer met knetters veel energie en dat is toch echt op enkel MDMA .. 2 wk nog hiero.. mmmmmm!"
"Albino zei: Ook een keer te hard gegaan van de kristallen, het duurde 3,5 uur voordat die dingen bij me begonnen te werken. Tegen die tijd had ik te veel genomen (lees 0,7gram) en ging ik vrij bad. Klik om te vergroten... Ging je hard ja!? 700mg .. no shit! Lijkt me totaal geen zinnige dosering? Mensen die wel zo veel 'moeten' nemen? Ik 3 maal xtc gedaan. 1: 180mg (niet bijpakken) 2: 60mg (1x 60mg bijpakken) 3: 120mg (3x 60mg bijpakken) 180mg was een BOMB! 60mg kwam niet van de grond en 120mg was heerlijk, maar te controleren en ik wil geen controle maar GAAN!! .. Minder dan 100mg gaat het voor mij niet doen en meer dan die eerste 180mg heb ik geen idee van hoe dat voelt, maar die 180mg voelde GOED! Kan niet geloven dat het beter kan, dus lijkt me onzinnig meer te nemen! hollen als een gek die eerste keer op 180mg en ik weet 'alles' nog!"