Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfine/Heroine

Morfine/Heroine

309 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kijk naar mezelf zoals ieder ander dat zou doen als één van de weinigen. In tegenstelling tot kortzichtige kuddedieren.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyShit zei:
Duidelijkste verhaal wat ik gelezen heb. Het effect spreekt me aan, maar ik wil het niet leren kennen. Mij te groot risico. Ik weet gewoon dat ik er verslaafd aan ga raken na een tijd, heeel langzaamaan. Wel duidelijk en goed verhaal. En dat iedereen zeurt dat je verslaafd gaat worden.. Waar maken jullie je druk om? Hij vraagt toch niet om advies of zegt niks stoms ofzo? Als het fout gaat hebben jullie er geen last van..

Ich bin essen.. ou revoir :rock:
Klik om te vergroten...

Hij heeft gelijk.
Precies wat ik bedoel.
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey man je gaat echt verslaafd worden iedereen die op je bitcht in dit topic heeft gelijk
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hou je ons wel op de hoogte hoe het gaat ? :)
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
JUNGLIST zei:
nee want waar hij nu is hebben ze geen internet
Klik om te vergroten...
Oei, wat een kortzichtig bericht. Wist niet eens dat zoiets kon, zo kortzichtig.
Ik zal jullie op de hoogte houden, en als ik dat niet doe weten jullie dus dat jullie gelijk hebben ook al boeit het me geen flikker. De heroineverslaving gebeurt niet zo snel, maar als het gebeurt ben je wel goed de lul. Het is een misverstand dat je na gematigd gebruik gelijk verslaafd bent als je je verstand erbij houdt, al is dit natuurlijk een persoonlijke mening.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent in ieder geval open en eerlijk wat betreft je gebruik. Ik zou hier niet zomaar neer zetten dat ik heroïne geprobeerd heb, mede door bovenstaande reacties. Ongeacht wat ik vind wat heroïne, ik mag je eerlijkheid wel.

Blijf wel objectief naar de meningen van anderen, probeer eerst goede raad te zien voordat je een bericht af doet als negatief. De mensen hier kennen je niet en vallen jou dus niet persoonlijk aan maar waarschuwen je gewoon voor de gevolgen. Verder is het aan jou om te beslissen wat je er dan mee doet.

Veel succes.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je het echt alleen in het weekend kan doen, more power to you. Maar als je door de week begint te smokkelen is dat echt het begin van het einde. Dus ook niet even een klein trekje, of om zelfbedachte redenen van "Ik heb hard gewerkt, ik heb het verdient" of omdat je je slecht voelt maar iets moet doen.. Om geen enkele reden, dan ook, al stort de hele wereld in elkaar en hij kan alleen worden gered als jij heroine neemt.. Iets te sterk uitgedrukt maar je snapt me wel.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Je bent in ieder geval open en eerlijk wat betreft je gebruik. Ik zou hier niet zomaar neer zetten dat ik heroïne geprobeerd heb, mede door bovenstaande reacties. Ongeacht wat ik vind wat heroïne, ik mag je eerlijkheid wel.

Blijf wel objectief naar de meningen van anderen, probeer eerst goede raad te zien voordat je een bericht af doet als negatief. De mensen hier kennen je niet en vallen jou dus niet persoonlijk aan maar waarschuwen je gewoon voor de gevolgen. Verder is het aan jou om te beslissen wat je er dan mee doet.

Veel succes.
Klik om te vergroten...

Het is niet moeilijk om eerlijk te zijn op een, zoals jij al zegt anoniem forum.
De meningen van anderen vind ik relevant als het mensen die echt verstand van zaken betreft of mensen die me persoonlijk kennen betreft. Bij veel mensen hierzo is geen van beiden het geval.

Ik zie berichten waarin zomaar de conclusie getrokken wordt dat ik me niet ingelezen heb aanvallend ja, of in ieder geval kortzichtig.
Ik blijf bij het punt dat ik ik eerlijk tegen mezelf blijf en dat hou ik zo. Dat is het belangrijkste. Maakt niet uit wat jullie er van vinden, mijn vrienden in mijn persoonlijke omgeving keurden het eerst ook af maar nadat is ze heb uitgelegd waarom ik dit eens per week nodig heb snappen ze het volkomen. Maar ik heb geen zin dat hierzo uit te leggen, getypt komt dat veel te zakelijk en onserieus over. Tegen hun vind ik dat ik verantwoording af moet leggen, tegen jullie vind ik dat ik dat niet moet.

Peace.
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#9
oh nou ik vind die laatste post van je toch wel overkomen als een soort van verantwoording
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is in het leven waarschijnlijk weinig moeilijker dan eerlijk tegen jezelf zijn. Niet alleen voor jou, maar voor iedereen. Jezelf dat realiseren helpt misschien een beetje.....
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Berbatov zei:
Maakt niet uit wat jullie er van vinden, mijn vrienden in mijn persoonlijke omgeving keurden het eerst ook af maar nadat is ze heb uitgelegd waarom ik dit eens per week nodig heb snappen ze het volkomen.
Klik om te vergroten...


Lieve schat, als je dan toch niet naar ons wil luisteren, luister dan aub naar jezelf ...
ik ken je niet, maar mijn hart bloed als ik dit lees....
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het een heel heftig verhaal, je reacties op anderen geven mij een verdrietig gevoel. Je eerlijkheid over je gebruik vind ik heel erg knap, zeker gezien de reacties. Hou ons op de hoogte en hou je eerlijkheid vast.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom niet 1 x per jaar ?

Wekelijks is namelijk nooit te overwinnen, je hebt de achtergrond (Lees) voedingsbodem om hardcore junk te worden.
Maak toch eerst je opleiding af man, spelen met heroine op je 21ste tijdens je school is gewoon keihard vragen om 1 enkeltje richting de hel.

Was me laaste comment op je hero zucht.

Bonnie
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klinkt Lekker! :grin:

Je zit er momenteel al een poosje aan. Je klinkt als een wijze knul. Een wijs besluit zou zijn om jezelf eens in de zoveel tijd te testen. Vind het vreemd dat je hier zelf niet op komt. 1x per week is te regelmatig en vraagd erom getest te worden. Test jezelf eens en sla eens 2 weekenden over .. Geen probleem? Whoppa! Ga je er weer mooi aan voor 1x per week!

Do it! :rock:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stuurde dit eigenlijk in een pm naar iemand want ik heb nogmaals geen zin in openbare verantwoording, maar vooruit:

Ik geef inderdaad toe dat ik een risicogebruiker ben in de zin van dat ik wel degelijk een risico op verslaving loop, dat ontken ik ook niet. Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving of er lasten van ondervind dat ik er per direct mee stop. Zo beperk ik de risico's enorm. Ik wil wel de lusten en niet de lasten. Ik ga er tot nu toe veilig mee om, en dat baseer ik niet alleen op mijn eigen oordeel, maar ook op het oordeel van de mensen om mij heen.


Ik sla dit weekend op aanraden van mijn beste vriendin een weekendje hero over en we gaan dit weekend lekker samen naar blijdorp en naar de veluwe. :)
Lukt me ook zonder problemen. :)
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Berbatov zei:
Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving (...) dat ik er per direct mee stop.
Klik om te vergroten...
Berbatov zei:
Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. .
Klik om te vergroten...
Ik snap je niet. Je wil stoppen als je ook maar enige vorm van verslaving merkt, maar dat de drang te groot is om je weekend af te wachten noem jij blijkbaar geen vorm van verslaving?

Kerel, jij hebt echt een mega muur voor je kop staan. Ik kan nou wel een heel betoog gaan houden waarom jij nu zou moeten stoppen met het gebruik van heroïne, maar dat heeft geen zin. Jij weet diep van binnen donders goed dat je verslaafd gaat worden en een kut leven gaat krijgen. Dat je het niet wilt zien is jouw probleem.

Succes met je leven. Zolang je het een leven noemen kunt.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanadesse zei:
Berbatov zei:
Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving (...) dat ik er per direct mee stop.
Klik om te vergroten...
Berbatov zei:
Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. .
Klik om te vergroten...
Ik snap je niet. Je wil stoppen als je ook maar enige vorm van verslaving merkt, maar dat de drang te groot is om je weekend af te wachten noem jij blijkbaar geen vorm van verslaving?

Kerel, jij hebt echt een mega muur voor je kop staan. Ik kan nou wel een heel betoog gaan houden waarom jij nu zou moeten stoppen met het gebruik van heroïne, maar dat heeft geen zin. Jij weet diep van binnen donders goed dat je verslaafd gaat worden en een kut leven gaat krijgen. Dat je het niet wilt zien is jouw probleem.

Succes met je leven. Zolang je het een leven noemen kunt.
Klik om te vergroten...

Met verslaving bedoel ik afhankelijkheid, dat noem ik dit niet. Dit noem ik zin zoals ik in zo veel dingen zin heb. Ik ben verslaafder aan internet dan aan heroine.
Heroine is voor mij geen gewoonte wat kenmerkend is voor een verslaving, maar het is iets speciaals.
Vanuit jouw perspectief is dit misschien onjuist, maar gelukkig denk ik voor mezelf.

Thank you very much now.
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het een mooie beschrijving van het effect, kan me er allicht een goede voorstelling van maken.
Vind het lastig om te beslissen of je nou juist een enorm bord voor je kop hebt of dat je er juist heel wijs mee omgaat, is verder ook niet aan mij, dus tja, veel plezier en ook zeker veel geluk ermee in de toekomst.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb jij wel eens gehoord van psychische verslaving? Verslaving hoeft niet altijd te betekenen dat je gaat zweten en kotsen ofzo hoor. :rolleyes:
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daar heb je een goed punt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."