#1
Ik kijk naar mezelf zoals ieder ander dat zou doen als één van de weinigen. In tegenstelling tot kortzichtige kuddedieren.
TrippyShit zei:Duidelijkste verhaal wat ik gelezen heb. Het effect spreekt me aan, maar ik wil het niet leren kennen. Mij te groot risico. Ik weet gewoon dat ik er verslaafd aan ga raken na een tijd, heeel langzaamaan. Wel duidelijk en goed verhaal. En dat iedereen zeurt dat je verslaafd gaat worden.. Waar maken jullie je druk om? Hij vraagt toch niet om advies of zegt niks stoms ofzo? Als het fout gaat hebben jullie er geen last van..
Ich bin essen.. ou revoir![]()
Oei, wat een kortzichtig bericht. Wist niet eens dat zoiets kon, zo kortzichtig.JUNGLIST zei:nee want waar hij nu is hebben ze geen internet
Drientje zei:Je bent in ieder geval open en eerlijk wat betreft je gebruik. Ik zou hier niet zomaar neer zetten dat ik heroïne geprobeerd heb, mede door bovenstaande reacties. Ongeacht wat ik vind wat heroïne, ik mag je eerlijkheid wel.
Blijf wel objectief naar de meningen van anderen, probeer eerst goede raad te zien voordat je een bericht af doet als negatief. De mensen hier kennen je niet en vallen jou dus niet persoonlijk aan maar waarschuwen je gewoon voor de gevolgen. Verder is het aan jou om te beslissen wat je er dan mee doet.
Veel succes.
Berbatov zei:Maakt niet uit wat jullie er van vinden, mijn vrienden in mijn persoonlijke omgeving keurden het eerst ook af maar nadat is ze heb uitgelegd waarom ik dit eens per week nodig heb snappen ze het volkomen.

Berbatov zei:Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving (...) dat ik er per direct mee stop.
Ik snap je niet. Je wil stoppen als je ook maar enige vorm van verslaving merkt, maar dat de drang te groot is om je weekend af te wachten noem jij blijkbaar geen vorm van verslaving?Berbatov zei:Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. .
Vanadesse zei:Berbatov zei:Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving (...) dat ik er per direct mee stop.Ik snap je niet. Je wil stoppen als je ook maar enige vorm van verslaving merkt, maar dat de drang te groot is om je weekend af te wachten noem jij blijkbaar geen vorm van verslaving?Berbatov zei:Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. .
Kerel, jij hebt echt een mega muur voor je kop staan. Ik kan nou wel een heel betoog gaan houden waarom jij nu zou moeten stoppen met het gebruik van heroïne, maar dat heeft geen zin. Jij weet diep van binnen donders goed dat je verslaafd gaat worden en een kut leven gaat krijgen. Dat je het niet wilt zien is jouw probleem.
Succes met je leven. Zolang je het een leven noemen kunt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."