Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik deed het wel vroeger omgekeerd ... eerst een nachtje feesten op mdma, om dan thuis te komen en nog wat door te gaan op coke, en die combinatie vond ik juist GE-WEL-DIG ! Maar coke voor het feesten ... nah, ik werd daar juist aso van ipv happy happy joy joy. Coke kan (voor mij toch) alleen thuis, met een beperkt aantal vrienden (zelfs niet met een hoop vrienden, en zeker niet met vrienden van vrienden, want op coke begon ik me al snel te ergeren aan anderen, een eigenschap die ik niet leuk vond van mezelf)1"
"lekkere nepal ... helaas weer dagelijks aan het roken (na 8 maanden gestopt te zijn, terug herbegonnen in mijn verlof, want het was toch 'vakantie' zeker ... en nu dus weer dagelijks hooked) Maar na de zomer (en dus ook de festivalletjes, en de free open air parties, en de relaxe bbq's) terug een winterstop van minimum 6 maanden! Heb er 15 jaar dagelijks aan vastgehangen, en wil niet weer die kant op gaan ..."
"Ik had (en heb terug ) ook 'last' van die hartkloppingen. Dat was een hele tijd geleden de reden waarom ik (na 15 jaar blowen ... dus niet meteen beginnersverschijnselen) gestopt ben met blowen. Ik had het alleen met weed, niet met hasj, dus een tijdje overgeschakeld, maar dan toch maar beslist om er helemaal mee te kappen. Nu rook ik heel af en toe nog eens mee met mijn vriend, en dan komen die hartkloppingen en draaierigheid meteen opzetten ... en dat is tegenwoordig ook de reden waarom ik het doe. Ik geniet er zelfs even van, om me zo op het randje van 'slecht' te voelen. Uiteraard alleen als ik thuis op de bank lekker kan gaan hangen en me kan laten gaan. Maar echt terug beginnen blowen? Naah, ik ben te blij dat ik er vanaf ben, ik stond op (in het weekend), at een lekker ontbijtje, rookte een joint, en crashtte 2u voor tv .... dit proces herhaalde zich tot het weekend over was (af en toe nog eens lekker stappen, maar dan alleen met hulpmiddelen, of ik kwam de deur niet uit ...)."
"gisteren .... maar aangezien ik probeer te stoppen met roken (2 weken ver, jippie), zou ik willen vragen welk pijpje jullie me kunnen aanraden (want bos / bomen / blind ! er is zo'n groot aanbod, en heb er al 3 liggen, maar ben er niet tevreden van). Gewoon een handig pijpje dat je altijd op zak kan hebben, om af en toe eens een lekker toppie te nuttigen ... help this poor lady"
"Heaven in M'trich al was het maar voor het lekkere eten en de overheerlijke milkshakes !!!"
"en niet eerst gaan drinken (alcohol) en dan gaan roken ... dan word ik meestal ook onwel. De omgekeerde richting (eerst roken, dan drinken, dan roken) daar heb ik dan helemaal geen last van. Mijn nonkel vroeg me zo ooit ook eens om een "pretsigaret" mee te brengen uit Nederland, hij was er wel benieuwd naar. Op een avond, toen hij lekker alleen thuis was en al een paar glazen wijn gedronken had, besloot hij deze op te gaan roken. Maar je kent het wel hé, hij was naar buiten gegaan, en dan sta je daar in je eentje te blowen. Met als gevolg: snel snel lurken voor de buren het zien! Misselijk dat hij er van was, hij wil het nooit meer proberen zei hij, en hij snapte ook niet wat ik er dan zo leuk aan vond!"
"Ik vond blowen (na jaren elke dag) ook niet meer prettig aanvoelen, en ben dan ook maar gestopt ermee (ongeveer 8 maanden), maar zit nu op mijn laatste vrije dag lekker te genieten van mijn laatste dikke toeter...en het is lekker relaxed !!!! Morgen terug werken, en dan beperk ik me weer tot een jointje tijdens festivalletjes of op een gezellig tuinfeestje, om er na de zomer terug mee te stoppen tot de volgende zomer....heerlijk is het als je het maar sporadisch doet. Heb de afgelopen 3 weken weer elke dag geblowed, en dat was zwaar chill, maar heb niet meer de behoefte om zo verder te doen....alleen in mijn vakantie, omdat dan niets moet en alles mag!"
"Ik gebruik niet zoveel ... 1,5gr tot 2gr .... ???? Daar kom ik toch lang mee toe hoor (0,5gr op een avond, samen met mijn vriend dan nog ... en dan slaap ik nog niet tot de volgende avond). strak strakker straksbenikdood!"
"Berbatov zei: Maakt niet uit wat jullie er van vinden, mijn vrienden in mijn persoonlijke omgeving keurden het eerst ook af maar nadat is ze heb uitgelegd waarom ik dit eens per week nodig heb snappen ze het volkomen. Klik om te vergroten... Lieve schat, als je dan toch niet naar ons wil luisteren, luister dan aub naar jezelf ... ik ken je niet, maar mijn hart bloed als ik dit lees...."
"Als je er echt zo'n last van hebt gehad (of nog steeds), dan rest me nog 1 raad: niet meer doen! Dat is het niet waard !!! Ongeacht hoeveel je binnen hebt..."