Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfine/Heroine

Morfine/Heroine

309 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Interessant reportje!
Ik blijf maar van de hero af. Als ik dan toch iets mind-blowings wil doe ik wel een keer doornappel ofzo :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik het nu 1 keer in de week, en ik merk niet echt een enorme drang of zo, maar ik merk wel dat ik elke dag enorm naar het weekend uit kijk. Het is tenslotte wel extreem fijn. Ik denk en hoop dat ik dit wel vol hou, al smokkel ik soms wel doordeweeks al af en toe. Het kost me nu een tientje in de week en dat is niks. Ik gebruik ook wel eens GHB als vervanger. Bevalt iets minder maar is wel ok.
Klik om te vergroten...


Ben bang dat je op deze boot zit.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
soldiermoney zei:
Interessant reportje!
Ik blijf maar van de hero af. Als ik dan toch iets mind-blowings wil doe ik wel een keer doornappel ofzo :P
Klik om te vergroten...

Goed plan, dat is echt véél minder gevaarlijk dan heroïne. Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
soldiermoney zei:
Interessant reportje!
Ik blijf maar van de hero af. Als ik dan toch iets mind-blowings wil doe ik wel een keer doornappel ofzo :P
Klik om te vergroten...

Goed plan, dat is echt véél minder gevaarlijk dan heroïne. Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?
Klik om te vergroten...

Als ik het ga doen schrijf ik zeker een tripreport! Het zal nog wel een tijd duren voordat ik er klaar voor ben om het te doen. Even wachten op de juiste tijd en omstandigheden :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
soldiermoney zei:
Rabbithole zei:
soldiermoney zei:
Interessant reportje!
Ik blijf maar van de hero af. Als ik dan toch iets mind-blowings wil doe ik wel een keer doornappel ofzo :P
Klik om te vergroten...

Goed plan, dat is echt véél minder gevaarlijk dan heroïne. Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?
Klik om te vergroten...

Als ik het ga doen schrijf ik zeker een tripreport! Het zal nog wel een tijd duren voordat ik er klaar voor ben om het te doen. Even wachten op de juiste tijd en omstandigheden :P
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt meer dat datura best wel gevaarlijk stofje is denk :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
First, Rabbithole is een zij (zelf gecheckt zondag) en twee, je krijgt van datura geen mindfucks datura fuckt zo hard met je dat je het verschil met echt en niet echt niet kan onderscheiden.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
First, Rabbithole is een zij (zelf gecheckt zondag) en twee, je krijgt van datura geen mindfucks datura fuckt zo hard met je dat je het verschil met echt en niet echt niet kan onderscheiden.
Klik om te vergroten...

Thanks voor het bevestigen Doortje! :wink:

Je bent gewoon een malloot als je datura uit wil proberen. Als je er niets over hebt gelezen ben je een malloot omdat je iets wil uitproberen waarover je niets hebt gelezen, en als je het wil uitproberen en je hebt er wel veel over gelezen ben je ook een malloot, omdat je dan wéét hoe gevaarlijk het is. De kans is aanzienlijk dat je jezelf vergiftigt en dat met de dood moet bekopen, zeker aangezien iedere plant een andere dosis gif bevat en je dit dus nooit van tevoren kunt weten. Als je niet doodgaat kom je hoogstwaarschijnlijk in een hels delirium van 48+ uren terecht, waarbij je vermoedelijk naakt in een politiecel wakker wordt, en je geen flauw idee meer hebt wat er met je is gebeurd. Alles is uitgedroogd, je hebt een helse, onstilbare dorst, je huid jeukt alsof er duizenden insecten onder zitten, zelfs je ogen en anus doen pijn omdat er geen vocht meer te bekennen is. Je kan hallucinaties absoluut niet meer van de realiteit onderscheiden (niet zoals bij LSD o.i.d. dus), wat inhoudt dat je - in het begin van de avond, als je wellicht nog een miniscuul klein beetje controle over jezelf hebt - je helemaal de tering schrikt en dikke kans dat je helemaal fout gaat. En in het ziekenhuis valt er niets anders te doen dan af te wachten totdat die 3 dagen (dag en nacht) voorbij zijn, want niets helpt er tegen. En dan maar de rest van je leven dat trauma proberen te verwerken. Lijkt me een goed idee, kan niet wachten op je tripreport! :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je niet doodgaat kom je hoogstwaarschijnlijk in een hels delirium van 48+ uren terecht, waarbij je vermoedelijk naakt in een politiecel wakker wordt, en je geen flauw idee meer hebt wat er met je is gebeurd.
Klik om te vergroten...

Lijkt me een goed idee, kan niet wachten op je tripreport!
Klik om te vergroten...

Das wel lastig een tripreport schrijven :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
wobble zei:
Als je niet doodgaat kom je hoogstwaarschijnlijk in een hels delirium van 48+ uren terecht, waarbij je vermoedelijk naakt in een politiecel wakker wordt, en je geen flauw idee meer hebt wat er met je is gebeurd.
Klik om te vergroten...

Lijkt me een goed idee, kan niet wachten op je tripreport!
Klik om te vergroten...

Das wel lastig een tripreport schrijven :P
Klik om te vergroten...

Daarom zei ik dan ook;

Rabbithole zei:
Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?
Klik om te vergroten...

:wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sjonge, lijkt mij echt de hell die drie dagen.......
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
wobble zei:
Als je niet doodgaat kom je hoogstwaarschijnlijk in een hels delirium van 48+ uren terecht, waarbij je vermoedelijk naakt in een politiecel wakker wordt, en je geen flauw idee meer hebt wat er met je is gebeurd.
Klik om te vergroten...

Lijkt me een goed idee, kan niet wachten op je tripreport!
Klik om te vergroten...

Das wel lastig een tripreport schrijven :P
Klik om te vergroten...

Daarom zei ik dan ook;

Rabbithole zei:
Schrijf je een tripreportje voor ons? Of laat je dat anders één van je nabestaanden doen?
Klik om te vergroten...

:wink:
Klik om te vergroten...

touché
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
First, Rabbithole is een zijquote]
Gelukkig wel.
Klik om te vergroten...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Drientje zei:
First, Rabbithole is een zij
Gelukkig wel.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Anders was je nog voor een onaangename verrassing komen te staan.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jezus. Daar werd ik wel even een partij naar van, vooral omdat ik me zijn eerdere posts met betrekking tot nieuwsgierigheid i.v.m. heroïne nog wel kon herinneren..
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mike zei:
Maddo17 zei:
Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en of je het nog steeds wekelijks gebruikt?
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=28821 :(


Klik op de link en laat dit in vredesnaam een waarschuwing zijn voor iedereen die nieuwsgierig is naar dit goedje. heroine is een gevaarlijk goedje en sommige dingen moet je gewoon niet willen proberen als je een beetje gezond verstand hebt!

En nee, dit is geen "told you so" reactie, daar is het allemaal te triest voor.

@Berbatov: Ik heb in jouw posts een heel intelligente en verstandige jongen gezien, Je ontstijgt overduidelijk de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid, laat deze eigenschappen je helpen om deze lastige tijd door te komen, je weet dat je fout bezig bent, je weet dat je hulp nodig hebt!

Zoek die hulp, ook al heb je geen zin meer in dat gedoe, je hebt het nodig jongen!

Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt! Je kunt het!
Klik om te vergroten...
Sorry hoor!!,dit is niet persoonlijk bedoeld,maar,..
,..een heel intelligente en verstandige jongen.Je ontstijgt de middenmoot qua zelfinzicht en slimheid
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mike zei:
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
Klik om te vergroten...

Ach, ik vind het wel grappig. Het laat zien dat er ook nog mensen zijn die kanslozer zijn dan ik. Ik wil echt weten met wat voor hoofd hij trots achter zijn toetsenbord zat te typen dat hij gelijk had en dat ik het fout had.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed of fout.. tja, wat maakt het uit? Meestal niet zoveel, voor jou een heel leven...
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mike zei:
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
Klik om te vergroten...
Wat ben ik blij dat ik kan lachen.Wat ben ik blij dat ik clean ben,geen dope meer gebruik.Maar minder blij word ik van naieve mensen.Ik denk dat jezelf al een -Topic- hebt geopend.En dat is-Drugsgebruik heeft weldegelijk te maken met afkomst,mileu,studeren,omgeving etc etc.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Berbatov zei:
Mike zei:
ik doe mijn best zei:
.Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,..
Klik om te vergroten...

Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe....

Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder.

Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over!

Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... :)
Klik om te vergroten...

Ach, ik vind het wel grappig. Het laat zien dat er ook nog mensen zijn die kanslozer zijn dan ik. Ik wil echt weten met wat voor hoofd hij trots achter zijn toetsenbord zat te typen dat hij gelijk had en dat ik het fout had.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk heb ik gelijk.Jij zegt zelf van dat hero gebruikers trieste mensen zijn.En dat is echt triest,of heb ik dat fout!!!.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."