Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb zelf juist het gevoel dat ik na xtc wel wat 2cb kan gebruiken om mezelf weer een beetje tot rust te brengen en de x ervaring een plek te geven. Voor alle duidelijkheid, ik gebruik 2/3 keer per jaar x"
"soldiermoney zei: Geweldig geschreven! Ze mogen boffen met zo'n tripsitter! Ik wou dat ik zulke leuke vrienden had om mee te trippen. Ik ben nu 16, maar bijna niemand van mijn vrienden wil een keer iets proberen Geweldig report! Dat met die lichten is een goed idee, slim om alles goed en leuk voor te bereiden! Klik om te vergroten... Het is ook echt beter om er nog even mee te wachten (ik had het niet gelooft toen ik 16 was), maar het maakt het een stuk mooier door nog te wachten. Aan jou vrienden heb je iets!"
"Doe voorzichtig aan met slaapmiddelen, als je teveel neemt kan het zo zijn dat je nooit meer wakker wordt"
"beetje een onduidelijk report. klinkt heftig je beschrijft wat de 2cc met je doet maar dat kan je niet zo goed weten in dit geval omdat de combinatie 2cc en 2ci zeer versterkend werkt. op de 1 of andere manier wekt deze combinatie zeer sterke effecten op. ik heb zelf redelijk wat ervaring met 2cc, paar keer in de 3d-imax zaal geweest in combinatie. die combinatie is werkelijkwaar bizar. 2cc is meer melig en meer ontspannend dan 2cb. ik voel me meer op mijn gemak en het duurt veeel minder lang, zeg 4 uur. ik vind 2cc heel erg fijn en voel me de week erna meestal tot rust gekomen. het gaat psychisch veel minder diep naar mijn gevoel. voor de lange diepe trip zou ik voor 2ce gaan. en 2ci is weer iets visueler dan 2cb naar mijn idee."
"werken die 5-htp dingen echt zo goed?? Ik heb zelf tryptofaan, dat werkt opzich wel maar heb nog steeds wel een beetje dip. Anways.. een goede vriend van mij is zich ook een keer diep ongelukkig gaan voelen met enorme emotiewisselingen tijdens dat het snoep zn werking deed. Was ook zijn eerste keer. ONGELOOFELIJK dat dat kan, ik had dezelfde snoepjes op samen met een paar anderen en wij hadden de tijd van ons leven. Met queensday heeft hij wat MDMA poeder van mijn geprobeerd en dat viel dan wel weer fijn. Denk dat hij en jij gewoon teveel stress gevoel over het goedje en het moment hadden. Heb zelf ook een iets mindere ervaring gehad met top-pillen en dat lag bij mij helemaal aan de set en setting. Zou echt zonde zijn als dit moois in je leven ontbreekt (vind ik dan )"
"ik vind het nogal oppervlakkig wat je meegemaakt hebt, heb je echt niks meegemaakt behalve wat visuals? vrij onpersoonlijk report als je het mij vraagt"
"Plimu zei: jij bent eeecht goed in samenvatten Klik om te vergroten... Wat een kut opmerking"
"Re: eerstekeer XTC wat een kale kille eerste keer zeg, had je echt geen love gevoel?"
"De eerste keer dat ik 2cb had genomen vond ik het pas na een hele tijd leuk (15mg en later nog 15mg, totaal anders dan in 1x 30mg btw!!!), omdat ik na een paar uur pas begreep wat de bedoeling was (zat ook teveel met xtc in mijn achterhoofd). Ik vind het heel anders dan xtc... wat fijn op 2cb is, is hele rustige muziek,ala dit : http://www.youtube.com/watch?v=qc1FiK_i0rE Lekker achteroverliggen op bed, en in alle rust je hele leven voorbij zien gaan. Ondanks dat je nu niet zoveel gemerkt hebt zou ik rond de 30mg nemen en niet meer. Het effect is veel extremer met een beetje meer, met 30 trip ik altijd stevig zonder echt controle te verliezen (kan nog tegen niet trippende mensen uitleggen dat ik aan het trippen ben, zonder dat ik para wordt) Ik zie 2cb als een katalysator om tot mijn diepste gedachtes en gevoelens te komen en dat kan heerlijk zijn. De weken na een goede trip zit ik altijd lekker in mn vel, in tegenstelling tot xtc. Dit middel is misschien minder prettig dan xtc (het kan ook goddelijk zijn, maar dat ligt dan meer aan jezelf dan het middel) , maar je hebt er uiteindelijk veel meer aan. Laat even een berichtje achter als jullie het weer geprobeerd hebben, lijkt me leuk om te horen of jullie er nu wel vol van kunnen genieten! Ik heb aardig wat ervaring, veel plezier met de tips en de trips"
"vond dat snuiven niet bepaald lekker, ga dat ook niet meer doen. Gewoon opeten die handel. Vind de 2ctjes de beste middelen die ik tot nu toe heb gedaan"