Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Angramar Temenos zei: Omdat versneden ketamine echt zo macho is. Klik om te vergroten... Ik wil je even netjes vragen om je bericht nog eens even goed te bestuderen. Let met name op de aspecten relevantie en inhoud. Als ikzelf dat doe kom ik tot de conclusie dat het nonsens is. Als het de eerste keer was dat ik zoiets zag zou ik er niks van zeggen, maar dit is al minimaal de dertigste keer dat ik dit soort berichten van jou opmerk. Zeer kwalijk. Als je er anders over denkt hoor ik het overigens graag, wel onderbouwd dan alsjeblieft. Vertel me bijvoorbeeld waarom het aansluit op het onderwerp in jouw ogen. Als je dat niet kan beschouw ik je nog steeds als een clown. Alvast bedankt."
"Angramar Temenos zei: Het was een reactie op driptone's post, zonder verdere bijbedoelingen. Klik om te vergroten... Dus je zegt hiermee dat je bericht gepast was? Ik vraag je nogmaals om het goed terug te lezen en te kijken hoe goed het aansluit op Drippptone's bericht. Als je de mening niet deelt dat je bericht grote nonsens is vraag ik me af waar jouw hersenen zitten."
"Oom Klaas zei: @Berbatov: Nu ga je zelf keihard offtopic. Ontopic: Naar bedorven (voor zover dat mogelijk is) paracetamol. Klik om te vergroten... Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand. Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld."
"underworld zei: Berbatov zei: [ Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand. Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld. Klik om te vergroten... dat doet hij al ontiegelijk lang, hij is gewoon een beetje aandachtbelust. al meerdere forumleden hebben hem erop geattendeerd maar dat heeft niet echt gebaat. Klik om te vergroten... Ik kan me inderdaad ook niet van die indruk onttrekken. Ik snap dan ook niet dat hij weigert te beloven dat die nonsens niet meer geplaatst zal worden. Zeker als het meerdere personen betreft die het opgemerkt hebben lijkt het me dat een persoon wat geen aandacht wil zich wel even aan kan passen. Maar blijkbaar is dat te veel gevraagd. In zijn laatste bericht hier gaat hij daarom weer keihard in de fout, omdat hij geen beterschap belooft. Ik snap volkomen dat mensen wat zeggen van zijn berichten en wie is hij om te zeggen wat je moet doen? Als ik iets weer iets vreemds van Angramar lees hou ik mezelf niet tegen om er weer op te reageren. Het is tenslotte een forum."
"Angramar Temenos zei: Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me. Klik om te vergroten... In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging."
"Angramar Temenos zei: Doet die ook, ik krijg bedreigingen naar m'n kop geslingerd Klik om te vergroten... Dat is weer grote nonsens. Ik heb je alleen gemeld dat ik opzettelijk onzin plaatsen keihard af zal blijven straffen. Ik vraag je vriendelijk om daar op te letten in plaats van dit gedoe`voordat er nog meer topics verpest worden omdat je mensen offtopic stuurt met jouw verhaaltjes."
"Angramar Temenos zei: "Anders krijg je met mij te maken" vind ik en bedreiging, of ga je ook ontkennen dat je dat hebt gezegd Klik om te vergroten... Dat heb ik inderdaad letterlijk gezegd en daar hou ik me aan. Ik zal je snoeihard af blijven rekenen."
"Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen."
"Ik heb geen zin om mezelf hier in het openbaar te gaan verdedigen. Je hebt dit met je berichten naar mij zelf uitgelokt en ik heb overigens laten weten dat ik fysiek geweld en ononderbouwd verbaal geweld ten strengste afkeur. Jij laat dingen weg. Dit is het laatste woord wat ik er aan vuil maak."
"underworld zei: Angramar Temenos zei: Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden... Klik om te vergroten... stoer hoor, wat hebben wij hier aan? Klik om te vergroten... Ik heb deze clown al meerdere malen op dit soort irrelevante machopraat betrapt. Ik ben benieuwd waar het goed voor is."